REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

ING stworzył platformę handlowo-aukcyjną dla firm

  • wnp.pl
  • Autor: Małgorzata Bożym, wnp.pl
  • Data: 16-10-2013, 15:02
ING stworzył platformę handlowo-aukcyjną dla firm
Małgorzata Kołakowska, prezes ING Banku Śląskiego (Fot. Mat. pras.)

ING Bank Śląski zainwestował w narzędzie do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm. Z nowej platformy Aleo mogą korzystać firmy reprezentujące różne branże takie jak: usługi, produkcja, handel. Prace nad projektem trwały dwa lata. Bank nie zdradza kwoty inwestycji.

REKLAMA

- Nowoczesne i innowacyjne rozwiązania to fundament naszego banku. Staramy się "szerzej" spoglądać na naszych klientów i ich potrzeby. Tym razem przyjrzeliśmy się potrzebom klientów korporacyjnych. Na początku roku zaproponowaliśmy im usługi księgowe. Teraz idziemy dalej i oferujemy platformę zakupową Aleo. Ma ona m.in. za zadanie stworzenie społeczności firm - powiedziała Małgorzata Kołakowska, prezes ING Banku Śląskiego.

- Aleo stanowi połączenie e-commerce, narzędzi wspierających procesy zakupowe i biznesowej platformy społecznościowej. Dla nas to przestrzeń do nawiązania nowych relacji z klientami i możliwość sprzedaży usług finansowych wspierających transakcje zawierane na platformie dla firm - dodaje Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego.

Jego zdaniem obecnie internet pełni dla przedsiębiorców nie tylko rolę narzędzia komunikacji z klientami - jest również platformą wymiany między firmami, miejscem poszukiwania nowych kontaktów i rynków zbytu. Rośnie również grupa firm, które dostrzegają korzyści płynące z realizacji procesów zakupowych oraz sprzedaży w segmencie B2B przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi opartych o technologie internetowe.

Aleo to platforma skierowana głównie do pracowników odpowiedzialnych za wszelkiego rodzaju zakupy produktów i usług, od prostych zamówień na materiały codziennego użytku, po zaopatrzenie produkcji i zakupy inwestycyjne, jak również dla handlowców oferujących gotowe produkty oraz startujących w przetargach.

Narzędzie umożliwia m.in. prowadzenie elektronicznych postępowań zakupowych, negocjacje cen poprzez organizowanie aukcji zakupowych i sprzedażowych; tworzenie profilu firmy i promowania jej w internecie; prezentacje katalogu swoich produktów i usług; utworzenie własnego sklepu oraz potwierdzenie własnej wiarygodności poprzez system ocen aktywności, referencji i ratingu finansowego wyznaczonego przez ING.

Korzystanie z platformy Aleo jest darmowe. Po wejściu na platformę wypełnia się krótki formularz rejestracyjny dla swojej firmy. Następnie wysyła się przelew o wartości 1 zł z konta firmy, w celu weryfikacji czy użytkownik rejestrujący daną organizację rzeczywiście jest z nią związany. Klienci ING są zwolnieni z tego obowiązku oraz dodatkowo mają możliwość logowania się do Aleo za pośrednictwem systemu ING BusinessONLine.

Aktualnie w platformie zarejestrowanych jest ok. 1000 firm.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 371) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH