Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

InPost: Klienci doceniają brak uszkodzeń, niskie koszty i innowacyjność

Według tegorocznych badań Polskiego Instytutu Badań Jakości (PIBJA), kurier InPost uzyskał wynik satysfakcji klientów na poziomie 85% i tym samym został najlepiej oceniony spośród 8 ogólnopolskich firm kurierskich obsługujących rynek przesyłek indywidualnych.

InPost: Klienci doceniają brak uszkodzeń, niskie koszty i innowacyjność
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 08-07-2019, 10:56

Respondenci są szczególnie zadowoleni z krótkiego czasu oczekiwania na przesyłkę, uprzejmości pracowników, braku uszkodzeń oraz niskich kosztów. Klienci InPostu najchętniej spośród wszystkich pozostałych deklarowali chęć ponownego skorzystania z usług tej firmy. Ponadto respondenci chętnie rekomendowali InPost swoim znajomym.

Badanie PIBJA odbyło się na reprezentatywnej grupie osób, które w ciągu ostatnich 3 miesięcy korzystały z usług przynamniej jednej firmy kurierskiej. Ocenie podlegały m.in.: czas oczekiwania, komunikacja z kurierem, brak uszkodzeń opakowania oraz zawartości przesyłki, koszty czy innowacyjność rozwiązań.

Respondenci ustosunkowywali się do badanych aspektów działania firm za pomocą 10-cio stopniowej skali Likerta. Każdemu pytaniu przypisana była waga, a ich suma składała się na 100%. Wynik uzyskany przez każdą z badanych marek to średnia ważona wyników. InPost uzyskał wynik 85% i wyprzedził w rankingu firmy: DHL, DPD, FedEx, Geis, GLS, Pocztex oraz UPS. Firma zdeklasowała konkurencję także w stosunku jakości do ceny usługi, osiągając wynik 100%.

– Czujemy ogromną odpowiedzialność za powierzane nam przesyłki, dlatego wynik badania są dla nas wielkim sukcesem. Spośród badanych firm, to właśnie przywiązanie do marki InPost jest najsilniejsze. Jako cały zespół wykonujemy ogromną pracę, aby dostarczać satysfakcjonujące usługi naszym klientom – łączymy możliwość śledzenia przesyłki z opcją ustalenia godziny odbioru przesyłki oraz atrakcyjnymi cenami usług. Wciąż obserwujemy trend wzrostowy na rynku e-commerce – wiemy jak istotną częścią procesu zakupów internetowych jest otrzymanie zamówionych towarów szybko i bez uszkodzeń, a w razie problemów szybkie ich rozwiązanie dzięki pomocy profesjonalnej i łatwo dostępnej obsługi klienta – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

InPost RSS ALERT    /    Rafał Brzoska RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.209.47
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.