Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

InPost sfinalizował przejęcie Polskiej Grupy Pocztowej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-01-2015, 11:41
InPost sfinalizował przejęcie Polskiej Grupy Pocztowej
Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost (fot. Andrzej Wawok)

InPost poinformował w piątek 2 stycznia 2015 r. o sfinalizowaniu przejęcia 100 proc. akcji Polskiej Grupy Pocztowej. Spółki zintegrowały swoje struktury operacyjne, a formalne przejęcie akcji stanowiło ostatni etap w procesie akwizycji PGP.

- Formalne połączenie z PGP jest zwieńczeniem bardzo owocnego roku dla obu spółek w zakresie obsługi przesyłek w Polsce. Zarówno InPost, jak i PGP pozyskały wiele kontraktów z masowymi nadawcami i wygrały liczne przetargi publiczne. Dzięki powolnej liberalizacji rynku pocztowego w Polsce oraz działalności prywatnych operatorów zyskuje Państwo Polskie, które - nie tracąc na jakości - oszczędza miliony złotych w ramach środków publicznych, a także wszyscy Polacy, którzy nie muszą obawiać się kolejnych podwyżek cen listów, a jednocześnie mogą korzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych - komentuje Rafał Brzoska, prezes InPost.

Jak przypomina InPost w swoim komunikacie, spółka w ostatnim czasie wygrała przetargi na obsługę korespondencji rządowego Centrum Usług Wspólnych o wartości 33 mln zł oraz KRUS - wycenionego na niemal 23 mln zł. Ponadto InPost wraz z PGP od roku realizuje obsługę korespondencji sądów powszechnych i prokuratur. Dwuletni kontrakt ma wartość niemal 500 mln zł i obejmuje 100 mln przesyłek.

- Przed nami konkurs na operatora wyznaczonego. Obecnie analizujemy warunki określone przez UKE. Prowadzimy także rozmowy w sprawie rozważanego przejęcia spółki Inforsys, to może jednak nastąpić w drugiej połowie 2015 roku, po debiucie InPost na GPW - mówi Rafał Brzoska.

InPost na koniec trzeciego kwartału 2014 roku realizował kontrakty na obsługę korespondencji na rzecz 2,6 tys. przedsiębiorstw w Polsce, zarówno instytucji publicznych, jak i firm prywatnych. Oznacza to wzrost o 20 proc. od początku 2014 r. InPost dysponuje siecią ponad 8,3 tys. punktów obsługi klienta w całej Polsce. W 2013 roku liczba przesyłek obsłużonych przez InPost wyniosła około 240 mln sztuk, zaś w 2014 roku poziom ten wzrósł do 300 mln sztuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • nick 04-01-2015, 20:44:
JAK są tacy dobrzy niech zaczną płacić podatki w Polsce

Zobacz wszystkie komentarze (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 453) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.