Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

InPost stawia na wzrost sprzedaży

InPost rozbudowuje dział sprzedaży. W lipcu do zespołu dołączył Janusz Jank, który objął stanowisko dyrektora handlowego. Janusz Jank odpowiedzialny będzie - dzięki doskonałej znajomości branży oraz rynku usług pocztowych, praktyce w kształtowaniu oferty usługowej oraz wieloletniemu doświadczeniu w sprzedaży B2B i B2C - za sprzedaż usług listowych oraz paczkowych na rynku krajowym.


Autor: portalspozywczy.pl / pr
Data: 19-07-2012, 11:58

Rafał Brzoska, prezes InPost pozytywnie ocenia zamiany zachodzące w firmie: - "Mimo spadkowej tendencji w sektorze tradycyjnej korespondencji, którą odnotowuje europejski rynek pocztowy, InPost cały czas odnotowuje wzrosty w zakresie liczby doręczanych listów. Wzmocnienie działu handlowego - dzięki włączeniu w jego struktury wysokiej klasy eksperta z zakresu rynku usług pocztowych i jednocześnie byłego pracownika Poczty Polskiej - wynika również z prowadzonych przez nas aktywności, związanych ze zbliżającą się liberalizacją rynku pocztowego".

Do końca 2012 roku Grupa Integer.pl otworzy 300 nowych placówek InPost w całej Polsce, równocześnie liczba miejscowości, w których będzie świadczyć swoje usługi dla odbiorców indywidualnych (nie tylko z wykorzystaniem paczkomatów) wzrośnie do 550, a dla instytucjonalnych do 8000.
InPost przygotowuje się również do wdrożenia jeszcze w 2012 roku urządzeń, których ideą jest zastępowanie klasycznych placówek pocztowych. Prototyp innowacyjnej maszyny, rewolucjonizującej - podobnie, jak Paczkomaty InPost - jest już gotowy. Urządzenie umożliwi nie tylko nadawanie i odbiór listów oraz paczek, ale również pozwoli na dokonanie płatności oraz realizację prostych usług finansowych i ubezpieczeniowych. Pierwsze urządzenia staną - poza Polską - w krajach bałtyckich i południowej Europie.

Według szacunków Grupy Integer.pl krajowy rynek usług listowych to ok. 1,7 mld wysłanych listów, przy jednoczesnym spadku jego wielkości o około 5 proc. w skali roku.

InPost systematycznie zwiększa liczbę doręczanych listów - z około 70 mln w 2009 roku, przez 123,5 mln w 2010 roku, aż do 163 mln w 2011 roku. Tym samym spółka obsługiwała na koniec 2011 roku około 14% rynku i prognozuje zwiększenie udziałów do 18-20 proc. w 2012 roku.

InPost wspólnie ze swoimi parterami biznesowymi uczestniczy również - w celu umacniania swojej pozycji na rynku polskim - w przetargach ogłaszanych przez instytucje publiczne. Zasięg, skala i wartość kontraktów mogą - w przypadku wygranej w postępowaniu - w znaczący sposób wpłynąć na wyniki finansowe spółki oraz jej udziały w pocztowym rynku krajowym.

Oferta InPost jest dostępna w 900 Punktach Obsługi Klienta w 230 miastach, przy czym korespondencja doręczana za pośrednictwem firmy trafia do ponad 7 tys. miejscowości na terenie całego kraju, z uwzględnieniem również tych najmniejszych. W 2011 roku Grupa Integer.pl otworzyła 120 nowych palcówek w całej Polsce. Równocześnie liczba miejscowości, w których Grupa świadczy swoje usługi dla odbiorców indywidualnych (nie tylko z wykorzystaniem paczkomatów) wzrosła do 450, a dla instytucjonalnych do 6000.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

InPost RSS ALERT    /    Integer RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.