Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

InPost wprowadza nową usługę dla e-sklepów

InPost wprowadza usługę kompleksowej obsługi procesów magazynowych na potrzeby rynku B2C e-commerce.

InPost wprowadza nową usługę dla e-sklepów
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 18-09-2019, 10:51

W ramach InPost Fulfillment przedsiębiorca może skorzystać m.in.: z przestrzeni magazynowej InPost – zlokalizowanej tuż obok sortowni InPost, co skraca do minimum czas wysyłki – zautomatyzowania procesu przetwarzania zamówień oraz ich finalnego kompletowania i nadawania w magazynie przez dedykowany zespół pracowników.

- Wprowadzając nową usługę chcemy zaoferować branży e-commerce nową jakość: od magazynowania przez konfekcjonowanie do błyskawicznej dostawy do paczkomatu lub przez Kuriera InPost. Chcemy zdjąć z branży e-commerce konieczność zajmowania się logistyką, a przez konkurencyjne ceny jesteśmy w stanie zaproponować spadek kosztów operacyjnych nawet o 10-30%, dzięki współdzieleniu zasobów i efektu skali. Korzystający z naszej usługi Fulfillment, mogą się skupić wyłącznie na rozwijaniu swojego biznesu, logistykę zostawiając specjalistom z InPost – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Usługa InPost Fulfillment dla e-sklepów umożliwia szybkie przyjęcie produktów na stan magazynowy i ich udostępnienie do sprzedaży – towar trafia od producenta lub dostawcy bezpośrednio do magazynu InPost. Każda dostawa jest dokładnie weryfikowana, a szczegółowe informacje otrzymuje właściciel sklepu. Infrastruktura magazynowa InPost – dostosowana do przechowywania wielu rodzajów towaru – pozwala w pełni kontrolować powierzone produkty.

Magazyny Fulfillment zlokalizowane są w centrum kraju, w sąsiedztwie głównych arterii drogowych oraz Sortowni Centralnej i największego oddziału w Warszawie – umożliwia to wysyłkę zamówień otrzymanych do godziny 20:00 jeszcze tego samego dnia. 

W ramach InPost Fulfillment oferowany jest szereg usług dodatkowych:

· kompleksowa obsługa klienta B2B

· obsługa zwrotów towaru przez formularz dostępny w aplikacji internetowej – gdzie weryfikacja produktu i procesowanie odbywają się zgodnie z wytycznymi e-sklepu

· zakup szeregu najpopularniejszych opakowań używanych na rynku po konkurencyjnych cenach

InPost Fulfillment umożliwia również drukowanie bądź dołączanie gotowych materiałów do przesyłanych towarów: ulotek, dokumentów dostaw, faktur czy formularzy zwrotu, a także nanoszenie etykiet na poszczególne sztuki towarów.

InPost Fulfillment opiera się przede wszystkim na współpracy z InPost Paczkomaty i InPost Kurier – jednak w ramach usługi można korzystać z ofert innych przewoźników na rynku polskim oraz z opcji przesyłek międzynarodowych.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

InPost Fulfillment RSS ALERT    /    InPost RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.227.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.