InPost z wysoką rozpoznawalnością wśród Polaków
Z badania przeprowadzonego przez instytut MillwardBrown wynika, że 61 proc. Polaków zna firmę InPost. Szczegółowa analiza wyników badania wskazuje, że popularność firmy jest najwyższa w środowisku osób młodszych, lepiej wykształconych oraz mieszkańców większych miast.
Badanie zostało przeprowadzone techniką CAPI (Computer Assisted Personal Interview) w dniach 30 stycznia - 3 lutego 2015 roku. Pytania zostały zadane ogólnopolskiej reprezentatywnej grupie osób w wieku 15-75 lat - wynoszącej 1007 osób. Podczas dobierania próby respondentów uwzględniono rozkład terytorialny (16 województw i 7 klas wielkości miejscowości) oraz wzięto pod uwagę płeć i wiek ankietowanych.
InPost dysponuje siecią ponad 8,3 tys. punktów obsługi klienta w całej Polsce. W 2013 roku liczba przesyłek obsłużonych przez InPost wyniosła około 240 mln sztuk, zaś w 2014 roku ponad 280 mln sztuk.

KOMENTARZE: (6)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (6)