Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Intermarché inwestuje w rozwój marek własnych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-10-2008, 16:12
Intermarché inwestuje w rozwój marek własnych

W październiku w sieci supermarketów spożywczych Intermarché pojawią się nowe produkty pod marką sieci.

Z Francji firma sprowadziła suszone owoce i bakalie Buton d'Or. Wśród nowych produktów jest także marka Bouton d'Or czyli ocet winny z białego wina z aromatem orzecha włoskiego, ocet winny z cherry „Xeres" Reserva i ocet Balsamiczy z Modeny.

W tym roku firma zaproponowała też nowe pozycjonowanie marki Wiejskie Pyszności - powstała gama Premium oraz Cassic, która jest sukcesywnie rozwijana o kolejne produkty - Mroza i Balcerzaka. Całkowicie przeobrażona została gama produktów Reva. Oprócz kasz, ryżu i płatków śniadaniowych, które zmieniły swoje opakowanie, sieć proponuje miód wielokwiatowy pod tą marką. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH