Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Intermarché: Planujemy rozwijać segment produktów premium marek własnych

Oferowane przez nas produkty premium marek własnych to gwarancja świeżości oraz spełnienie norm dla tzw. żywności autentycznej. Planujemy rozwijać ten segment - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Walkowiak, członek zarządu ds. marketingu w Intermarché.

Intermarché: Planujemy rozwijać segment produktów premium marek własnych
Tomasz Walkowiak, członek zarządu ds. marketingu w Intermarché. Fot. PTWP

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 19-04-2019, 10:10

- Jako Grupa Muszkieterów zwracamy szczególną uwagę, by produkty dostępne w naszych supermarketach, jak najlepiej odpowiadały na potrzeby współczesnych konsumentów. W tym celu nieustannie analizujemy trendy obowiązujące w branży handlowej. Wśród nich widoczne jest rosnące zainteresowanie klientów składem danego produktu, jego pochodzeniem oraz faktem, czy jest to produkt naturalny czy też przetworzony w sposób przemysłowy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Walkowiak, członek zarządu ds. marketingu w Intermarché.

- Właśnie dlatego nieustannie pracujemy nad poszerzaniem oferty produktów premium marek własnych, jakie są dostępne w naszych supermarketach. Mamy świadomość rosnącego zainteresowania zdrowym odżywianiem, dlatego zależy nam, aby gama tych produktów wpisywała się w nową platformę Intermarché - dodaje.

- Oferowane przez nas produkty premium marek własnych to gwarancja świeżości, optymizmu i radości z przygotowywania posiłków oraz spełnienie norm dla tzw. żywności autentycznej. Planujemy rozwijać ten segment jednocześnie dostarczając naszym klientom codzienną dawkę inspiracji.  W ofercie owoców i warzyw rozszerzyliśmy ofertę produktów ultra świeżych pod marką „Z pól i sadów”, która dalej będzie intensywnie rozwijana, również w kierunku produktów bio - mówi przedstawiciel Intermarché.

- Przewidujemy, że w najbliższej przyszłości będziemy mogli podać więcej szczegółów związanych z oferowanymi przez nas markami własnymi, ponieważ właśnie teraz odbywa się największa dyskusja dotycząca dalszej strategii marek własnych. W tym celu podjęliśmy współpracę z polską agencją PND Futura z Wrocławia. Wierzymy, że jeszcze w tym roku nasi klienci będą mieli okazję cieszyć się pierwszymi owocami tej współpracy - podsumowuje Tomasz Walkowiak. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Walkowiak RSS ALERT    /    Intermarché RSS ALERT    /    Intermarche RSS ALERT    /    Grupa Muszkieterów RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    produkty premium RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.38.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.