REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Intermarché pracuje nad zwiększeniem asortymentu z "czystą etykietą"

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-06-2016, 12:30
Intermarché pracuje nad zwiększeniem asortymentu z
Sklep Intermarché. Fot. Intermarché

Koncepcja „czystej etykiety” zyskuje u polskich konsumentów coraz większe uznanie. Producenci wychodzą naprzeciwko temu trendowi, a w ślad za nimi sieci handlowe, które zwiększają zamówienia produktów „clean label” oraz w markach własnych starają się ograniczać E-dodatki i sztuczne substancje. Jedną z takich sieci jest Intermarché. – W produktach marek własnych Intermarché staramy się, aby etykiety były dla konsumentów przejrzyste, jednocześnie cały czas pracując nad poprawą składu produktów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agnieszka Wiśniewska, Kierownik Działu Marketingu Marek Własnych Intermarché.

REKLAMA

– „Clean label” to nowy, związany ze świadomym żywieniem, trend na świecie, coraz bardziej zyskujący na popularności. Koncepcja zakłada dążenie się do eliminacji sztucznych barwników, konserwantów, stabilizatorów etc. i zastępowanie ich produktami naturalnymi, a w przypadku braku takiej możliwości – zmianę receptury – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agnieszka Wiśniewska, Kierownik Działu Marketingu Marek Własnych Intermarché. 

Dodaje, że sieć Intermarché pracuje nad ulepszaniem produktów marek własnych. 

– W produktach marek własnych Intermarché staramy się, aby etykiety były dla konsumentów przejrzyste, jednocześnie cały czas pracując nad poprawą składu produktów – w kontekście stosowanych w produkcji żywności dodatków. Pierwszy etap pracy nad wysokiej jakości produktami  wytwarzanymi w duchu filozofii „clean label” to linie Bio i Eco – wyjaśnia Agnieszka Wiśniewska. 

Podkreśla, że wśród produktów spożywczych, w których sztuczne barwniki sieć Intermarché zastąpiła składnikami naturalnymi, są żelki, kisiele czy ketchupy. 

– Jeśli natomiast chodzi o artykuły kosmetyczne i chemię gospodarczą oferujemy m.in. żele pod prysznic bez parabenów Labell, proszki do prania bez fosforanów Apta, mydło do mycia i prania niealergizujące Apta czy odplamiacz na bazie tlenu ale bez chloru Apta – mówi Agnieszka Wiśniewska.

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH