Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Intermarché: Przechodzimy rewolucję informatyczną

Nowe technologie sprawiają, że zakupy stają się wygodniejsze i bardziej spersonalizowane z punktu widzenia klienta. Mimo, że w przypadku branży FMCG przenoszenie środka ciężkości w kierunku zakupów online nie następuje w tak błyskawicznym tempie, jak w innych branżach, to nie ma wątpliwości, że trend ten będzie odgrywał kluczową rolę także w naszym sektorze - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché.

Intermarché: Przechodzimy rewolucję informatyczną
Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché. Fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 29-01-2019, 10:10

- Zmiany wyraźnie widać również w ujęciu geograficznym – do niedawna 60 proc. zakupów online dokonywano w Warszawie. W tej chwili transakcje dokonywane w stolicy to około 45% wszystkich internetowych zakupów w Polsce. Powoduje to coraz większe zainteresowanie rozwiązaniami e-commerce ze strony większości szyldów stacjonarnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché.

- Z drugiej strony sprzedawcy zdają sobie sprawę z ogromnych kosztów transportu door-to-door, które związane są z tego typu usługami. Powoduje to bardzo wyraźny wzrost zainteresowania kolejnym nowym rozwiązaniem – chłodzącymi paczkomatami, czyli punktami odbioru dostosowanymi do przechowywania produktów spożywczych. Dzięki ich zastosowaniu zyskują obie strony transakcji – w przypadku sklepu ta forma dostawy jest dużo bardziej korzystna finansowo, natomiast klient nie jest uzależniony od pory dostawy i nie musi czekać w domu na kuriera w ściśle ustalonych godzinach - dodaje.

Tłumaczy, że wśród klientów sektora FMCG jest coraz więcej smart shopperów, dla których szybkość czy komfort robienia zakupów mają większe znaczenie od promocyjnych cen produktów. Taki klient liczy również na spersonalizowaną ofertę, która zostanie dostosowana do jego potrzeb. Dzięki aplikacjom zakupowym i innym rozwiązaniom (uwzględniając przepisy RODO) jesteśmy w stanie poznać jego preferencje, które umożliwią nam zaprezentowanie zindywidualizowanego wachlarza produktów.

- Właśnie dlatego, jako Grupa Muszkieterów staramy się wypracować rozwiązanie, umożliwiające stworzenie jednego konta klienta, które pozwoli mu swobodnie poruszać się po wszystkich gałęziach naszej działalności i korzystać z oferty naszych szyldów - mówi Tomasz Walkowiak.

- Nie ma wątpliwości, że technologią, która będzie się mocno rozwijać jest znakowanie produktów chipami RFID, które ułatwiają zarówno prowadzenie sprzedaży, jak i inwentaryzację produktów. Branża zmierzać będzie również w kierunku popularyzacji wygodnych form płatności. Rozwiązania, które do niedawna traktowaliśmy jako ciekawostki - na przykład inteligentne półki czy sklepy bezkasowe - w ciągu najbliższych lat zyskają na popularności - prognozuje.

więcej informacji:

Intermarché RSS ALERT    /    Tomasz Walkowiak RSS ALERT    /    Grupa Muszkieterów RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.145.174
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.