REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Intermarché rozwija nowy koncept sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2016, 12:39
Intermarché rozwija nowy koncept sklepów
Intermarché wprowadza nowy koncept sklepów. Fot. Grupa Muszkieterów

Intermarché zanotowała w 2015 r. obroty na poziomie 4,4 mld zł – to o blisko 3 proc. więcej niż w 2014 r. Sieć w ubiegłym roku wprowadziła nowy koncept sklepów, w którym podstawą jest zmieniona aranżacja i design oraz dedykowane strefy produktowe. W 2016 roku sieć będzie adaptować kolejne sklepy do nowego konceptu, tak, aby po 2-3 latach wprowadzić go do wszystkich swoich punktów.

REKLAMA

Intermarché sukcesywnie zwiększa swój udział w rynku supermarketów, który na koniec 2015 r. wyniósł 19 proc. Obecnie w Polsce działają już 230 sklepy pod tym szyldem, a sieć jest też liderem segmentu przymarketowych stacji paliw, których na koniec 2015 r. było aż 58. 

W tym roku zaplanowane są nowe sklepy oraz stacje w kolejnych miastach, w tym w dużych aglomeracjach: Wrocławiu i Katowicach. Zgodnie z planem rozwojowym firmy w 2020 w Polsce funkcjonować ma 500 sklepów Intermarché, czyli ponad dwa razy więcej niż obecnie. 

Intermarché, odpowiadając na trendy konsumenckie, wprowadziła w ubiegłym roku nowy koncept sklepów, w którym podstawą jest przyjazna klientowi aranżacja, nowoczesny design wnętrza oraz dedykowane strefy produktowe, takie jak "Ulica Czworonoga", "Z Winnin Świata Intermarché", "Plac Łasucha" czy "Skwer Piwowarów". 

W 2016 roku sieć będzie adaptować kolejne sklepy do nowego konceptu, tak, aby po 2-3 latach wprowadzić go do wszystkich swoich punktów. Będzie to wymagało zaangażowania inwestycyjnego na poziomie 115 mln zł.

Sieć wdrożyła także w kilku sklepach projekt Drive Intermarché, czyli zamawiania produktów przez Internet i odbierania ich w bezpośrednio sklepie, w tym także bez wychodzenia z samochodu. 

– Zamierzamy wykorzystać nasze doświadczenia z testowanych projektów w całej sieci Intermarché w Polsce, aby jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do wymagań konsumentów – powiedział Tomasz Walkowiak, Członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché. 

Intermarché rozwija gamę produktów BIO oraz ofertę własnych wędzarni, w których produkty wyrabiane są według tradycyjnych receptur. Sieć opracowała m.in. ofertę win i piw oraz ofertę produktów dla zwierząt.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 264) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH