Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Intermarché zbadało opinię i potrzeby klientów w kwestii żywności bio i eko

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 11-02-2016, 12:57
Intermarché zbadało opinię i potrzeby klientów w kwestii żywności bio i eko
Intermarché zbadało opinię i potrzeby klientów w kwestii żywności bio i eko. Fot. shutterstock

W grudniu  2015 r. Grupa Muszkieterów postawiła zbadać opinię i potrzeby klientów w kwestii żywności bio i eko. Wysłano kosze z produktami dostępnymi w sklepach Intermarché do blogerów i dziennikarzy zajmujących się tematyką zdrowej żywności i gotowania. 12 adresatów wyraziło w ankiecie swoją opinię na temat nadesłanych produktów. Okazało się, że co trzeci bloger robi zakupy bio i eko w Internecie.

Potrzeby konsumenckie ulegają dynamicznym zmianom dzięki coraz większej świadomości klientów. Od lat niesłabnącą popularnością cieszą się produkty z gamy bio i eko. Coraz chętniej sięgamy po żywność ekologiczną, mając świadomość, że zdrowe odżywianie ma wpływ na nasze zdrowie i codzienne samopoczucie.

Według danych Najwyższej Izby Kontroli zdrową żywność produkuje obecnie niewiele ponad 2 procent wszystkich gospodarstw rolnych, a mimo to Polska znajduje się na siódmym miejscu w Unii Europejskiej pod względem liczby gospodarstw ekologicznych.

Niestety, dostępność tego typu produktów w sklepach nie zawsze nadąża za potrzebami klientów. W związku z tym Intermarché postanowiło ze współpracy z blogerami oraz dziennikarzami sprawdzić za pomocą specjalnie przygotowanej ankiety, gdzie konsumenci najczęściej robią zakupy bio i eko, które z produktów cieszą się największą popularnością, a jakie z nich trudno jest znaleźć w ofercie sklepów. Zebrane informacje posłużą do tego, aby w przyszłości jeszcze lepiej dopasować ofertę Intermarché do potrzeb konsumentów.

– Produkty bio i eko nie należą do łatwo dostępnych, chociaż w porównaniu z sytuacją sprzed kilku lat, jest zdecydowanie lepiej. Wciąż jednak produkty bio i eko łatwiej dostać w Internecie niż w osiedlowym sklepie. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w akcji. Produkty, które otrzymałam, były wysokiej jakości i  w pełni spełniały moje wymagania, a możliwość wzięcia udziału w konkursie była dodatkowym atutem – mówi Agnieszka D. właścicielka bloga „Nie trać czasu na gotowanie”.

Wszystkie przepisy blogerów z akcji zostały też uwzględnione w aplikacji Atelier Intermarché, którą można pobrać na urządzenia mobilne z systemami iOS lub Android.

Grupa Muszkieterów to sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce. Jest zrzeszeniem ponad 260 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 230 supermarketów Intermarché i 121 Bricomarché. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH