Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Muszkieterowie idą na wojnę cenową. Będą walczyć z dyskontami

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-06-2013, 14:48
Intermarche idzie na wojnę cenową z dyskontami
- Kampania „Wielka rewolucja cenowa Intermarché" , na wzór „rewolucji francuskiej" to nasza pierwsza reakcja na to co aktualnie dzieje się na polskim rynku. Zamierzamy obniżyć ceny najbardziej popularnych i najlepiej rotujących artykułów. Ceny niektórych produktów spadną nawet o 40 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl prezes Grupy Muszkieterów Marek Feruga.

- Grupa Muszkieterów dołącza do wojny cenowej na rynku detalicznym w Polsce. W czerwcu zaczęła obniżkę cen najbardziej popularnych artykułów, nawet o 40 proc. - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl prezes Grupy Muszkieterów Marek Feruga.

Grupa Muszkieterów, do której należą sklepy m.in. Intermarche, chce w ten sposób walczyć np. z dyskontami.

- Kampania „Wielka rewolucja cenowa Intermarché" , na wzór „rewolucji francuskiej" to nasza pierwsza reakcja na to co aktualnie dzieje się na polskim rynku. Zamierzamy obniżyć ceny najbardziej popularnych i najlepiej rotujących artykułów. Ceny niektórych produktów spadną nawet o 40 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Feruga.

- Obecnie polscy konsumenci dysponują mniejszą ilością środków więc trzeba klientom zaoferować to czego oczekują, czyli bardzo niskie ceny. Obniżamy ceny najbardziej popularnych produktów. Będziemy je pozycjonować do poziomu najniższych cen na rynku. Pokażemy klientowi, że u nas również jest bardzo tanio, ale też jest wybór, i że klient może kupić najtaniej nie tylko podstawowe artykuły, ale też inne produkty, których już nie znajdzie np. w dyskontach - dodaje.

Zaznacza jednak, że Grupa Muszkieterów nie chce obierać kursu w kierunku dyskontów.

- To, że obniżyliśmy ceny nie oznacza, że chcemy obrać kurs w kierunku dyskontów. Pozostajemy siecią supermarketów, natomiast widząc co się dzieje na rynku wprowadzamy agresywną politykę cenową. Chcemy być konkurencyjni w stosunku każdego podmiotu na rynku - powiedział prezes.

Dodał, że tym co daje grupie przewagę nad dyskontową konkurencją to produkty świeże.

- Postawiliśmy na dobre wędliny, świeże owoce i warzywa, pieczywo. Zdecydowaliśmy się również na sprzedaż produktów garmażeryjnych, bo w sytuacji, gdy nasi klienci nie mają czasu na gotowanie w domu, coraz częściej sięgają po produkty gotowe. Jednocześnie nie zadowalają się produktami mrożonymi. Oczekują czegoś więcej. My spełniamy te oczekiwania, ponieważ oferujemy produkty wyrabiane ręcznie, na miejscu, świeże i na wagę - podkreśla Feruga.

Dodaje, że również produkty suche są kategorią, na którą grupa chce zwrócić większą uwagę.

- Doszliśmy również do wniosku, że powinniśmy zwrócić większą uwagę na produkty tzw. suche. Wartość sprzedaży asortymentu świeżego jest na wysokim poziomie. Możemy powiedzieć, że strategia - świeżo - odniosła sukces. Aktualnie nastał czas na poprawienie efektywności handlowej w przypadku pozostałych kategorii: m.in. produktów suchych i przemysłowych - mówi.
Prezes powiedział też, że pieniądze na kampanię cenową będą pochodzić m.in. z własnych oszczędności.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 440) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH