Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Intermarche rozszerza ofertę marek własnych

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 16-04-2009, 12:55

W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie i popyt na produkty private labels, Intermarché sukcesywnie rozbudowuje ten segment. W kwietniu w sieci supermarketów spożywczych Intermarché pojawią się trzy nowe produkty własne, a sześć zmieni szatę graficzną.

Wysoka jakość, cena 20 proc. niższa, różnorodny asortyment obejmujący zarówno produkty classic, jak i premium - to podstawowe wyróżniki marek własnych Grupy Muszkieterów.

Sukcesywnie zmienia się podejście klientów do marek własnych, którzy jeszcze 2 lata temu postrzegali je jako alternatywę wyłącznie dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci - czytamy w komunikacie Intermarche.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH