REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Intermarche rusza z kontrowersyjną akcją reklamową

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-09-2014, 13:42
Intermarche rusza z kontrowersyjną akcją reklamową
Fot. Intermarche

Intermarche włączył się do akcji "Jedz jabłka". Na ulicach polskich miast zawisły billboardy tej sieci zachęcające do jedzenia jabłek. Wykorzystują symbol logotypu Solidarności.

REKLAMA

To reakcja sieci Intermarche na rosyjskie embargo na polskie jabłka. Kreację kampanii zrealizowała agencja reklamowa Opus B.

Jak tłumaczy spółka, akcja „Jedz jabłka", w którą włączają się od kilku tygodni Polacy, zatacza coraz szersze kręgi, choć jak pokazują wyniki - potrzeba jeszcze większego zaangażowania w pomoc rolnikom dotkniętym embargiem. Sieć Intermarche postanowiła zachęcić Polaków do włączenia się do akcji billboardem z hasłem: „Obowiązek patriotyczny jeszcze nigdy nie był tak smaczny" oraz symbolem nawiązującym do znanego wszystkim Polakom logotypu Solidarności. Choć kreacja budzi kontrowersje, działacze Solidarności nie widzą w nawiązaniu do symboli wolnościowego ruchu niczego złego - zaznacza spółka.

- Przy opracowaniu tak mocnej i wyrazistej kreacji spodziewaliśmy się krytycznych głosów z niektórych stron. Teraz, kiedy kampania ruszyła, najważniejsze są dla nas przytaczane przez mediagłosy ludzi Solidarności, którzy prawidłowo odczytali nasze intencje - mówi Kuba Janicki, Creative Director Opus B.

- Ten projekt to nie próba komercjalizacji tej tak ważniej dla Polaków symboliki, ale hołd, oddany jej i - przede wszystkim - solidarnościowej idei i ludziom, którzy za nią stali. Obok logo apelującego o jedzenie jabłek, umieściliśmy hasło, którym chcieliśmy nawiązać do idei pozytywnego patriotyzmu - takiego, który nie musi wiązać się z martyrologią i cierpieniem, ale wyraża się w naszych najprostszych, codziennych wyborach. W ten sposób także możemy okazywać sobie w trudnych chwilach solidarność, niekoniecznie tę przez wielkie „S" - dodaje.

Billboardy i citylighty zawisły w Trójmieście, Poznaniu, Warszawie, Krakowie oraz w Aglomeracji Śląskiej. Kampania potrwa do 15 września.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jabłkożerca 30-09-2014, 22:12:
dziadom nic nie pomoże
  • tomek176 04-09-2014, 10:03:
Przy zakupach warto zwrócić uwagę na pochodzenie warzyw i owoców, a Intermarche jest to trochę utrudnione. Pod nazwą towaru i ceną jest dużymi literami "Dostawca Lokalny: ... POLAND" a poniżej drobnym drukiem pochodzenie: RPA, Hiszpania itp...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH