REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Intermarche stawia na przyjemność zakupów. Sieć rozwija nowy koncept - galeria zdjęć

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-09-2015, 10:15
Intermarche stawia na przyjemność zakupów. Sieć rozwija nowy koncept - galeria zdjęć
Nowy koncept sklepu Intermarche, fot. ITM

Nowoczesny koncept i usługa Drive w Intermarché. Optymalizacja polityki cenowej i rozwój działu „Ogród” w Bricomarché. Tak Grupa Muszkieterów odpowiada na potrzeby swoich klientów, podążając na obecnie obowiązującymi trendami konsumenckimi i rynkowymi.

REKLAMA

Zakupy, nawet te codzienne, powinny być przyjemnością. Z tą myślą Intermarché opracowało nowy koncept swoich sklepów, którego podstawą jest przyjazna klientowi aranżacja sklepu, nowoczesny design wnętrza oraz dedykowane strefy produktowe. Nowy format jest już wprowadzony w 4 placówkach – w Poznaniu, Zielonej Górze Kluczborku i Międzychodzie. Do końca października nowym wizerunkiem będą mogły pochwalić się kolejne cztery sklepy – w Obornikach Wlkp., Śremie, Turku oraz Brzesku.

– Odpowiadając na potrzeby konsumentów wprowadzamy zmiany, które sprawiają, że zakupy w Intermarché stają się dla nich łatwiejsze i przyjemniejsze. Zdajemy sobie sprawę, że nasi klienci są coraz bardziej wymagający, dlatego chcemy sprostać ich wymaganiom – mówi Krzysztof Waligórski, prezes sieci Intermarché w Polsce.

Nowy koncept Intermarché już teraz zbiera pozytywne recenzje wśród klientów. W ocenie 90 proc. z nich sklepy zmieniły się na lepsze, a blisko 50 proc. przyznało, że bardziej lubi robić zakupy w Intermarché po modernizacji. Klienci docenili m.in. nowy sposób zaaranżowania przestrzeni. Działy zyskały ich zdaniem elegancki wygląd, a przestronniejsza ekspozycja asortymentu, poprawiła wygodę zakupów i dostęp do produktów.

Od 9 września klienci Intermarché w Poznaniu mają już możliwość zamówienia towaru przez Internet i odebrania zapakowanych produktów w sklepie. Na stronie drive.intermarche.pl dostępne jest obecnie blisko 7,5 tys. produktów oferowanych w cenach sklepu stacjonarnego. W październiku z tej wygodnej formy zakupów będą mogli skorzystać także mieszkańcy Śremu i Świdnicy.

Bricomarché jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią na rynku DIY w Polsce. Sukces szyldu tkwi w dostosowaniu oferty asortymentowej i cenowej do lokalnych potrzeb a także dzięki zachowaniu właściwych proporcji między 4 głównymi sektorami produktów: Budowanie, Majsterkowanie, Dekoracja i Ogród. Dzięki kompleksowym i szeroko zakrojonym działaniom Bricomarché może poszczycić się nie tylko najwyższym na rynku supermarketów typu „dom i ogród” wskaźnikiem ewolucji obrotów – 25%, ale też najniższymi cenami.

Jak wynika z tegorocznych badań, w sezonie, najczęściej odwiedzanym sklepem na zakupy związane z ogrodem był Bricomarché. Sieć w odpowiednim momencie wykorzystała wzrostowy trend w tym sektorze (65% klientów Bricomarché posiada dom z ogrodem), opracowała nowy koncept sklepu, a obecnie kontynuuje działania mające na celu rozwój tego obszaru swojej oferty.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 270 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 224 supermarketów Intermarché i 116 Bricomarché. W Centrali Grupy w Poznaniu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 14 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • fiki 01-10-2015, 14:25:
patrząc po wpisach, nie wszystkim pracownikom Intermarche nowy koncept się podoba
  • Klientka 01-10-2015, 12:38:
Uzupełniając poprzednią wypowiedź, uważam że zdecydowanie należy poprawić oświetlenie na dziale w owocami i warzywami , dokładnie chodzi o ekspozycję pod ścianą we wnęce ( sklep Umultowska Poznań ). Bardzo przytłaczająco na wejściu :)
  • Klientka 01-10-2015, 12:35:
Odwiedziłam sklep Intermarche w Międzychodzie w czasie tegorocznych wakacji. Sklep mały i nieprawdopodobnie zatłoczony. Komfort zakupów bardzo niski. Podejrzewam, że stanowi dobrze zaopatrzoną alternatywę dla tamtejszej Biedronki i beznadziejnego Polo. Zakupy tylko dla wytrwałych. Ostatnio odwiedzam sklep w nowym formacie przy Umultowskiej w Poznaniu, bardzo przyjemnie, ale znów podobnie - bardzo ciasno i sporo ludzi. Ceny są wygórowane. Przykład : twarożek President smakowy w Auchan kosztuje 2,30-2,70...w Intermarche 3,79... Czekam na uruchomienie usługi Direct. Dobry pomysł.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (12 382) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH