Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Intermarche stawia na przyjemność zakupów. Sieć rozwija nowy koncept - galeria zdjęć

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-09-2015, 10:15
Intermarche stawia na przyjemność zakupów. Sieć rozwija nowy koncept - galeria zdjęć
Nowy koncept sklepu Intermarche, fot. ITM

Nowoczesny koncept i usługa Drive w Intermarché. Optymalizacja polityki cenowej i rozwój działu „Ogród” w Bricomarché. Tak Grupa Muszkieterów odpowiada na potrzeby swoich klientów, podążając na obecnie obowiązującymi trendami konsumenckimi i rynkowymi.

Zakupy, nawet te codzienne, powinny być przyjemnością. Z tą myślą Intermarché opracowało nowy koncept swoich sklepów, którego podstawą jest przyjazna klientowi aranżacja sklepu, nowoczesny design wnętrza oraz dedykowane strefy produktowe. Nowy format jest już wprowadzony w 4 placówkach – w Poznaniu, Zielonej Górze Kluczborku i Międzychodzie. Do końca października nowym wizerunkiem będą mogły pochwalić się kolejne cztery sklepy – w Obornikach Wlkp., Śremie, Turku oraz Brzesku.

– Odpowiadając na potrzeby konsumentów wprowadzamy zmiany, które sprawiają, że zakupy w Intermarché stają się dla nich łatwiejsze i przyjemniejsze. Zdajemy sobie sprawę, że nasi klienci są coraz bardziej wymagający, dlatego chcemy sprostać ich wymaganiom – mówi Krzysztof Waligórski, prezes sieci Intermarché w Polsce.

Nowy koncept Intermarché już teraz zbiera pozytywne recenzje wśród klientów. W ocenie 90 proc. z nich sklepy zmieniły się na lepsze, a blisko 50 proc. przyznało, że bardziej lubi robić zakupy w Intermarché po modernizacji. Klienci docenili m.in. nowy sposób zaaranżowania przestrzeni. Działy zyskały ich zdaniem elegancki wygląd, a przestronniejsza ekspozycja asortymentu, poprawiła wygodę zakupów i dostęp do produktów.

Od 9 września klienci Intermarché w Poznaniu mają już możliwość zamówienia towaru przez Internet i odebrania zapakowanych produktów w sklepie. Na stronie drive.intermarche.pl dostępne jest obecnie blisko 7,5 tys. produktów oferowanych w cenach sklepu stacjonarnego. W październiku z tej wygodnej formy zakupów będą mogli skorzystać także mieszkańcy Śremu i Świdnicy.

Bricomarché jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią na rynku DIY w Polsce. Sukces szyldu tkwi w dostosowaniu oferty asortymentowej i cenowej do lokalnych potrzeb a także dzięki zachowaniu właściwych proporcji między 4 głównymi sektorami produktów: Budowanie, Majsterkowanie, Dekoracja i Ogród. Dzięki kompleksowym i szeroko zakrojonym działaniom Bricomarché może poszczycić się nie tylko najwyższym na rynku supermarketów typu „dom i ogród” wskaźnikiem ewolucji obrotów – 25%, ale też najniższymi cenami.

Jak wynika z tegorocznych badań, w sezonie, najczęściej odwiedzanym sklepem na zakupy związane z ogrodem był Bricomarché. Sieć w odpowiednim momencie wykorzystała wzrostowy trend w tym sektorze (65% klientów Bricomarché posiada dom z ogrodem), opracowała nowy koncept sklepu, a obecnie kontynuuje działania mające na celu rozwój tego obszaru swojej oferty.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 270 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 224 supermarketów Intermarché i 116 Bricomarché. W Centrali Grupy w Poznaniu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 14 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • fiki 01-10-2015, 14:25:
patrząc po wpisach, nie wszystkim pracownikom Intermarche nowy koncept się podoba
  • Klientka 01-10-2015, 12:38:
Uzupełniając poprzednią wypowiedź, uważam że zdecydowanie należy poprawić oświetlenie na dziale w owocami i warzywami , dokładnie chodzi o ekspozycję pod ścianą we wnęce ( sklep Umultowska Poznań ). Bardzo przytłaczająco na wejściu :)
  • Klientka 01-10-2015, 12:35:
Odwiedziłam sklep Intermarche w Międzychodzie w czasie tegorocznych wakacji. Sklep mały i nieprawdopodobnie zatłoczony. Komfort zakupów bardzo niski. Podejrzewam, że stanowi dobrze zaopatrzoną alternatywę dla tamtejszej Biedronki i beznadziejnego Polo. Zakupy tylko dla wytrwałych. Ostatnio odwiedzam sklep w nowym formacie przy Umultowskiej w Poznaniu, bardzo przyjemnie, ale znów podobnie - bardzo ciasno i sporo ludzi. Ceny są wygórowane. Przykład : twarożek President smakowy w Auchan kosztuje 2,30-2,70...w Intermarche 3,79... Czekam na uruchomienie usługi Direct. Dobry pomysł.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.