Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Intermarche wprowadzi 150 nowych produktów marki własnej

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 05-07-2012, 14:49

W 2012 roku w sieci supermarketów spożywczych Intermarche klienci będą mogli kupić 150 nowych produktów pod marką własną.

Polski rynek produktów private labels rozwija się bardzo dynamicznie. Zmienia się także podejście klientów do marek własnych, które jeszcze kilka lat temu były postrzegane towary dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie marki można znaleźć we wszystkich segmentach cenowych od ekonomicznego, przez średnią półkę, po towary premium, przy cenach o ok. 20 proc. niższych od produktów brandowych. - Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci Intermarche - mówi Sylwia Piskulska, kierownik marketingu marek własnych.

Coraz bardziej dojrzały rynek konsumencki oczekuje nie tylko produktów o sprawdzonej jakości i w dobrej cenie, ale jest ukierunkowany również na innowacje. Oczekiwania te spełniane są poprzez wprowadzenie na półki asortymentu będącego w stanie zaskoczyć klienta - Ludzie coraz większą wagę przykładają do oferowanej przez produkty wartości dodanej. Lubią inteligentny humor czy rekomendacje osób powszechnie uważanych za ekspertów w swojej dziedzinie. Stąd nieszablonowe opakowania chipsów Partyzone czy Robert Makłowicz polecający Jaja Eko - mówi Sylwia Piskulska, kierownik marketingu marek własnych.

Obecnie w sklepach Grupy Muszkieterów można znaleźć ok. 1,3 tys. produktów marki własnej z certyfikatem „Selection".

Francuski operator zapowiada dalszy rozwój produktów sieciowych. Ostatnio sieć wprowadziła na półki sklepów Intermarche jaja pochodzące od kur z wolnego wybiegu hodowanych w gospodarstwach ekologicznych. Operator rozwija także mocno gamę produktów pod marką Partyzone, w zakres marki wchodzą chipsy o smaku sera i cebuli, papryki oraz solone, a także paluszki: z makiem, z sezamem i solone. Sieć odświeża także opakowania i repozycjonuje niektórych produktów private label, dobrym przykładem są desery ryżowe Paturages.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 200 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 170 supermarketów Intermarché oraz 82 sklepy Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce w segmencie supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród".

W 2011 r. jej obroty przekroczyły 4,2 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni m.in. w Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 983) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH