Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Internet staje się dla mniejszych firm handlowych jedyną opcją rozwoju

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 01-03-2011, 08:19
Internet staje się dla mniejszych firm handlowych jedyną opcją rozwoju
W ostatnich latach widać, że terenem ekspansji staje się internet

Na koniec 2010 r. w Polsce działało ponad 364 tys. sklepów detalicznych, co oznacza, że przez rok ich liczba spadła o 2,1 proc. A w w ciągu ostatnich 10 lat ich liczba spadła o 70 tys. placówek. Kwitnie za to sprzedaż w sieci. W 2010 roku powstało 7,9 tys. nowych firm, które chcą sprzedawać towary i usługi w internecie - mówi Anna Czulec z HBI Polska - informuje Rzeczpospolita.

W 2010 r. powstało 7,9 tys. firm, które chcą sprzedawać towary lub usługi w internecie.

Jak informuje Rzeczpospolita dla handlowców e-sklepy stały się kolejnym kanałem dystrybucji ale również koniecznością. Trend ze spadającą liczbą tradycyjnych placówek w kolejnych latach będzie utrzymany. Eksperci szacują, że w 2020 roku liczba zarejestrowanych sklepów oscylować będzie w granicach 320 - 300 tys.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH