Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Internetowe sklepy spożywcze konkurują o warszawski rynek

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 20-01-2012, 08:52
Internetowe sklepy spożywcze konkurują o warszawski rynek

Frisco.pl, największy spożywczy sklep internetowy w Warszawie, rozmawia z inwestorem finansowym, jakim jest jeden z funduszy private equity. Środki pozyskane od inwestora spółka chce przeznaczyć na powiększenie swojej oferty - informuje Puls Biznesu.

Jak podaje Puls Biznesu, w stolicy Frisco.pl konkuruje z notowanym na NewConnect A.pl, należącym do Bomi, a także uruchomionym w ubiegłym roku sklepem internetowym Auchan. Wkrótce dołączy do nich sklep internetowy Tesco.

Frisco.pl chce obawia się konkurencji. Chce umocnić w Warszawie pozycję lidera. Poza Warszawę zamierza wyjść za 2-3 lata - czytamy w Pulsie Biznesu. Gazeta ta przypomina, że zakupy przez internet to w Polsce 0,1 proc. wartości rynku spożywczego, podczas gdy średnia światowa wynosi 1,8 proc. Rynek internetowych sklepów spożywczych szacowany jest obecnie na około 300 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH