Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Internetowy sklep Tesco będzie bardziej przypominał Amazona

  • Autor: Dziennik Internautów
  • Data: 16-08-2011, 22:26

Tesco Direct wzbogaci się m.in. o funkcje związane z rekomendacjami oraz listę prezentów. W ubiegłym miesiącu Tesco zapowiedziało, że wprowadzi do swoich sklepów hotspoty, dzięki którym klienci będą mogli łączyć się z internetem przez Wi-Fi. Duże sieci dyskontów coraz odważniej wkraczają jednak również na rynek e-commerce - informuje Dziennik Internautów.

Jak donosi Marketing Magazine, brytyjska sieć Tesco działająca również na terenie Polski, planuje odświeżenie swojego internetowego sklepu Tesco Direct.

Według gazety w przyszłości internetowa wersja sklepu ma być bardziej dopasowana do zainteresowań konkretnych użytkowników, podobnie jak w przypadku amerykańskiej witryny Amazon. Klienci będą mogli wymieniać się komentarzami, zaimplementowany ma zostać także system rekomendacji, a użytkownicy zobaczą także spersonalizowane kanały wiadomości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH