Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Inwestorzy wciąż szukają jeszcze miejsc w dużych miastach na inwestycje handlowe

Strona 2 z 2

- Trzeci element to ustawa o lekach i zamykanie się aptek prywatnych, a rozwijanie sieciowych. Apteki mają podobną powierzchnię do sklepów spożywczych, były lokowane w dobrych miejscach, więc takie lokale również się nadają. Dlatego wbrew pozorom nie jest tak źle na rynku - dodał.

- Niemniej jednak, żeby znaleźć dobrą lokalizację, to trzeba zrobić to albo na etapie kontaktu i wiedzy dotyczącej wycofywania się takich najemców albo już na etapie projektowania czy rozpoczęcia budowy osiedla rozmawiać o najlepszej lokalizacji. Wtedy taka lokalizacja właściwie zamyka możliwość wejścia konkurencji - powiedział również.

Kolporter jest właścicielem ponad 950 saloników prasowych (w tym ponad 140 salonów Top-Press). Są to samoobsługowe punkty handlowe, oferujące m.in. prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, karty prepaidowe, a także słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki.

Grupa buduje też na terenie całego kraju sieć samoobsługowych sklepów spożywczych Dobry Wybór. Sklepy, o powierzchni od 90 do 180 metrów kwadratowych, zlokalizowane są w osiedlach mieszkaniowych i przy głównych ulicach handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Brzeziński RSS ALERT    /    Edyta Korbi RSS ALERT    /    Kolporter RSS ALERT    /    rynek centr RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    rynek nieruchomo RSS ALERT    /    nieruchomości RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.23.129.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.