Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jak kupują mężczyźni i czym przyciągnąć ich w trakcie mistrzostw

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 20-06-2016, 14:40
Jak kupują mężczyźni i czym przyciągnąć ich w trakcie mistrzostw
fot.PTWP

Przed nami trzeci tydzień EURO 2016. Wraz z postępem rozgrywek, rosną nie tylko piłkarskie emocje, ale także apetyt na zakupy. Cztery lata wcześniej zyski notowała m.in. branża piwowarska czy elektroniczna. Co oczywiste, rosła również sprzedaż piłkarskich gadżetów. Adresatami większości kampanii w tym okresie są mężczyźni, którzy choć mecze oglądają zazwyczaj w większym gronie – wbrew pozorom także z partnerkami – zakupy wolą robić w samotności.

Tylko 13,1 proc. z nich wybiera się do centrum handlowego z towarzystwem – wynika z raportu „Entuzjaści i bywalcy. Generacja X i Y w galeriach handlowych”*, przygotowanego wspólnie przez Atrium Poland Real Estate Management oraz agencję doradczą JLL.

Mężczyźni to typ zakupowych samotników, którzy na łowy wybierają się zwykle z jasno określonym planem, dokładnie wiedząc, czego potrzebują (66,5%). Jak wynika z raportu, rzadko wybierają się do centrum handlowego szukając inspiracji (tylko 31,7% z nich) czy promocji (44,0%). Zakupy robią w przemyślany sposób (14,9%) i raczej z obowiązku niż dla przyjemności (32,2%). Jak więc dotrzeć do tak specyficznej grupy? Jak zachęcić mężczyzn do odwiedzenia centrum handlowego w gorącym okresie piłkarskich rozgrywek?

Przede wszystkim oferując coś więcej niż tylko doskonałą ofertę handlową. Centra handlowe stają się obecnie swego rodzaju hybrydami handlu i tzw. przemysłu czasu wolnego, rozbudowując strefę rozrywkową, gastronomiczną, usługową, a także rekreacyjną i zdrowotną. Wyraźnie widać zmianę ich tradycyjnej roli. Dzisiaj to nie tylko miejsce zakupów, ale też spotkań, rozrywki, spędzania wolnego czasu z rodziną, nierzadko również pracy i biznesu. Dlatego też w czasie rozgrywek EURO 2016 na klientów czeka tak wiele dodatkowych piłkarskich atrakcji, w które mężczyźni angażować mogą się także np. z rodziną.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 222) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.