Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jaką rolę pełnią social media w sieciach handlowych?

  • Autor: OW, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-12-2017, 12:24
Jaką rolę pełnią social media w sieciach handlowych?
Fot. shutterstock

Dzięki mediom społecznościowym sieci handlowe zyskują szansę na lepszą komunikację z klientami i informacje zwrotne, co może mieć przełożenie na zwiększenie sprzedaży. Z drugiej strony plotka, która pojawi się w social media na temat kondycji lub planów firmy potrafi nadszarpnąć jej reputację. Jaką rolę pełnią obecnie social media w sieciach handlowych i jakich błędów powinny się wystrzegać sieci, korzystając z tych kanałów komunikacji?

Dalsza część artykułu (97%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 637) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH