Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Jaką rolę pełnią social media w sieciach handlowych?

Dzięki mediom społecznościowym sieci handlowe zyskują szansę na lepszą komunikację z klientami i informacje zwrotne, co może mieć przełożenie na zwiększenie sprzedaży. Z drugiej strony plotka, która pojawi się w social media na temat kondycji lub planów firmy potrafi nadszarpnąć jej reputację. Jaką rolę pełnią obecnie social media w sieciach handlowych i jakich błędów powinny się wystrzegać sieci, korzystając z tych kanałów komunikacji?

Jaką rolę pełnią social media w sieciach handlowych?
Fot. shutterstock

Dalsza część artykułu (97%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

social media RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Netto RSS ALERT    /    Radosław Kaczmarek RSS ALERT    /    Melting Pot RSS ALERT    /    Patrycja Ogrodnik RSS ALERT    /    Freebee RSS ALERT    /    Joanna Wesołowska RSS ALERT    /    Artur Pluta RSS ALERT    /    Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT    /    Mariusz Przybylski RSS ALERT    /    Organic Farma Zdrowia RSS ALERT    /    Joanna Bytner RSS ALERT    /    Chata Polska RSS ALERT    /    Krzysztof Szultka RSS ALERT    /    Polomarket RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT    /    Twitter RSS ALERT    /    LinkedIn RSS ALERT    /    instagram RSS ALERT    /    You Tube RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.193.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.