Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jean Louis David dołącza do Payback

  • Autor: pr
  • Data: 02-03-2012, 10:55

Jean Louis David dołącza od 1 marca 2012 do Payback. Jest to pierwsza firma świadcząca usługi z zakresu health&beauty w ofercie tego programu lojalnościowego. Od 1 marca 2012 uczestnicy programu mogą zdobywać punkty kupując produkty lub korzystając z usług Jean Louis David.

Damian Zapłata, dyrektor zarządzający Loyalty Partner Polska, operatora Programu Payback. Powiedział, że uczestnicy programu od dawna wskazywali na potrzebę aby w ofercie Payback znalazła się firma z branży health&beauty. Jean Louis David doskonale wpisuje się w tę potrzebę, jako wiodąca marka z tego sektora.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jacek Szumski 22-03-2012, 15:33:
Franczyzobiorcy dostają wędkę, ale rybę muszą złowić sami. Ci, którzy nie potrafią lepiej niech pozostaną na etacie i odbębnią 8 godzin za biurkiem. Nawet niech nie próbują rozkręcać biznesu na zasadzie franczyzy. Na sukces trzeba samemu zapracować a franczyza polega na tym, że firma pokazuje sposób jak go osiągnąć, a raczej w przypadku Jean Louis David na czele z Prezesem jak stracić wszystkie zainwestowane pieniądze i zostać z niczym Trzeba, więc dobrze przyjrzeć się umowie franczyzowej, warunkom współpracy, porozmawiać z innymi franczyzobiorcami, a nie kierować się tylko znaną marką , bo to tylko początek, a liczy się zakończenie. Zainteresowani franczyzą powinni jednak pamiętać, że taka \"współpraca\" ze znanymi markami kosztuje. A koszty franczyzy nieraz trzeba ponosić niezależnie od przychodów, nawet w przypadku gdy się ma stratę. Dodatkowo, całe ryzyko powodzenia przedsięwzięcia bierze na siebie francyzobiorca, a w przypadku niepowodzenia franczyzodawca nie traci wiele.

My w roku 2010 postanowiliśmy zainwestować w salon fryzjerski pod znaną marką Jean Louis David , gdzie franczyzę sprzedaje spółka PROVALLIANCE POLAND . W naszym przypadku koszt otwarcia salonu pod marką JLD wyniósł ponad 500 tyś zł. Wstępny kosztorys/kaucja trzymiesięczna za lokal , zamówienie do Loreala i JLD , meble i niezbędne wyposażenie oraz adaptacja i remont lokalu/ przedstawiony przez Pana Prezesa opiewał na kwotę 377 tyś , w trakcie adaptacji lokalu / firma budowlana polecona i współpracująca z Provalliance/ koszty wzrosły o znaczną kwotę 150 tyś zł. Oczywiście przełknęliśmy tę znaczną różnicę w cenie , bo cóż mieliśmy zrobić skoro podpisaliśmy zobowiązania na 10 lat/ umowa franczyzowa , umowa najmu/. W związku z tym iż Pan Prezes nie selekcjonuje zbytnio chętnych na otwarcie salonu / ważne jest posiadanie środków finansowych / zostaliśmy \" szczęśliwymi\" właścicielami salonu fryzjerskiego nie będąc fryzjerami. Zapewniał Nas , że firma udzieli nam niezbędnego wsparcia , oraz przeszkoli / za niewielką kwotę 5 tyś złotych/ naszych pracowników. Owszem zorganizowano szkolenie dla pracowników na 2 tygodnie przed otwarciem salonu i to by było na tyle ze strony franczyzodawcy . My franczyzobiorcy liczący na to , że ktoś nam pomoże właściwie poprowadzić salon pozostaliśmy sami sobiea miało być tak \"kolorowo\". Przez okres współpracy , czyli 17 m-cy bo tyle daliśmy radę funkcjonować bez żadnego wsparcia ,tylko raz zaproponowała Nam firma abyśmy udali się do innego ich własnego salonu i popytali managera , ewentualnie wyjaśnili problemy Nas nurtujące. Ale czy firma Provalliance nie powinna oddelegować swojego kompetentnego pracownika , aby nam pomóc ? , o czym nas zapewniał Pan Prezes zanim podpisaliśmy umowę franczyzową . Nabito nas w butelkę , począwszy od prognozy finansowej , również przedstawionej przez Pana Prezesa , czym nas bardzo zachęcił do otwarcia tego typu działalności , a potem okazało się , że są to wyniki nie adekwatne do osiąganych obrotów / najpewniej sporządzone na potrzeby dla franczyzobiorców/ , poprzez namówienie Nas na bardzo wysoką dzierżawę za lokal / ale przecież prognoza była obiecująca/.Firma na każdym kroku próbuje wyciągnąć ogromne pieniądze od franczyzobiorcy. My za ulotki promujące otwarcie nowego salonu za 100 tyś sztuk zapłaciliśmy 14 tyś . zł , czy to nie skandal? , a meble do salonu za które kosztowały 100 tyś , są wykonane tanim kosztem nie warte więcej jak 30 tyś/ kilka razy reklamowaliśmy je/ itd.....itd........................

Inny temat do przedstawienia to przejęcie / odkupienie ?/ Naszego salonu przez spółkę. Absolutny skandal!!!!

To co przedstawiliśmy jest niewielkim zarysem współpracy z firmą JLD , a właściwie to ze spółką Provalliance , która to działa na polskim rynku i szuka następnych naiwnych , takich jak my , gdzie straciliśmy ogromne pieniądze oraz nerwy i zdrowie. Jeśli sprawa jest interesująca , chętnie opowiem o szczegółach współpracy .

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH