Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jedynka: Dziesięciokrotny wzrost sprzedaży w sklepie internetowym

  • Autor: Radosław Wałkuski, dlahandlu.pl
  • Data: 27-02-2009, 11:34
Jedynka: Dziesięciokrotny wzrost sprzedaży w sklepie internetowym

W styczniu ubiegłego roku sieć handlowa Polski Sklep Jedynka uruchomiła pierwszy w Rzeszowie spożywczy sklep internetowy. Choć jego obroty w porównaniu ze sprzedażą tradycyjną nadal są nieznaczne, to wykazują one dużą dynamikę: W porównaniu z pierwszym miesiącem jego funkcjonowania są one obecnie dziesięciokrotnie większe.

- Ceny w naszym sklepie internetowym są dokładnie takie same jak w prowadzonej przez nas sprzedaży tradycyjnej. Klienci dopłacają natomiast za transport - wyjaśnia Grzegorz Mierzejewski, wiceprezes firmy Jedynka S. A. - Staramy się jednak zachęcić rzeszowian do korzystania z tej nowej formy robienia zakupów, dlatego klienci, którzy dokonają zakupu na kwotę powyżej 50 zł transport mają gratis - dodaje.

Asortyment internetowego sklepu Jedynki to ok. 2,8 tys. produktów. - Jest to mniej niż w naszych tradycyjnych placówkach, gdzie wynosi on od 3 tys. w sklepach o powierzchni ok. 100-200 m kw. do nawet 40 tys. produktów, które oferujemy w naszym największym obiekcie, o powierzchni ok. 2,4 tys. m kw. - mówi Grzegorz Mierzejewski.–- Ale to nie jest mało - zastrzega- w wielu dyskontach standardem jest właśnie asortyment na poziomie 2-3 tys. artykułów.

Na razie największą trudność stanowi przekonanie klientów do robienia zakupów w nowej formie. - Choć Rzeszów jest dużym miastem, to jednak otwartość na tego typu nowości jest jednak znacznie mniejsza niż w największych metropoliach. Staramy się promować nasz internetowy sklep w naszych gazetkach reklamowych, przeprowadziliśmy również dwie kampanie bilbordowe - mówi Mierzejewski.
Inną niedogodnością są natomiast regulacje dotyczące sprzedaży alkoholu przez Internet. –Obecnie przepisy nie zezwalają na sprzedaż alkoholu przez Internet. Dlatego część klientów, którzy chcieliby zrobić kompleksowe zakupy rezygnują z tej formy na rzecz sprzedaży tradycyjnej - wyjaśnia nasz rozmówca.

Działająca od 1993 roku sieć Polski Sklep Jedynka jest własnością firmy Jedynka S. A. Aktualnie firma posiada 23 placówki, z czego największa ma powierzchnię 2,4 tys. m kw. Wszystkie sklepy zlokalizowane są na terenie województwa podkarpackiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH