Jeronimo Martins przeznaczy 1 mld euro na inwestycje w Polsce
Jeronimo Martins ma powody do zadowolenia. Należąca do niej sieć sklepów dyskontowych Biedronka w trudnym dla gospodarki 2009 r. zwiększyła sprzedaż aż o 30 proc., przekraczając astronomiczny poziom 16 mld zł - czytamy w Pulsie Biznesu.
Biedronka ma już 1500 placówek. Ale to nie koniec. W planach są aż 3 tysiące.
Jak podaje Puls Biznesu, Jeronimo Martins wciąż wierzy w wielki potencjał dalszego rozwoju na rynku polskim. Dlatego potwierdziła wczoraj, że w najbliższych trzech latach przeznaczy na inwestycje w Polsce 1 mld EUR (1,1 mld zł na rok) by do 2012 r. otworzyć kolejnych 550 sklepów.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!