Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Jeronimo Martins rusza z nową strategią dot. "wizualnej tożsamości"

Jeronimo Martins ogłasza nową strategię dotyczącą swojej „wizualnej tożsamości”. Grupa przedstawiła nowe logo, które „przekazuje cel grupy, jakim jest skupienie się na przyszłości i na wzroście”.

Jeronimo Martins rusza z nową strategią dot.
fot. materiały prasowe
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 28-09-2017, 15:46

- Poprzednia tożsamość została zaprojektowana w 2003 r., obecna Grupa JM różni się znacznie od tamtej. Przez czternaście lat powstała międzynarodowa grupa, skupiona na branży spożywczej i zdecydowana kontynuować rozwój. Nasza wizualna tożsamość przestała odzwierciedlać rzeczywistość naszej marki. Obchody 225-lecia były idealnym momentem na zmianę – mówi Sara Miranda, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej grupy.

Jeronimo zaprosiło cztery agencje, dwie z Portugalii i dwie z Anglii, do zaproponowania rebrandingu grupy. Żadna z nich nie współpracowała wcześniej z marką Jeronimo. Do współpracy ostatecznie zaproszono jedną z nich – pochodzącą z Anglii agencję The Partners. Jej propozycja spodobała się najbardziej, ponieważ przedstawiała równowagę pomiędzy tradycją a nowoczesnością.

- Nowe logo Jeronimo Martins ma silną i charakterystyczną typografię. Dzięki graficznemu projektowi ostrego akcentu na litery "o", przekazuje cel grupy, jakim jest skupienie się na przyszłości i na wzroście – czytamy w komunikacie Jeronimo Martins.

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jeronimo Martins RSS ALERT    /    Sara Miranda RSS ALERT    /    logo Biedronka RSS ALERT    /    rebranding RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • RA 2017-09-28 19:09:54
    qwa zawsze bedzie qwa nie wazne jakie łaszki ubierze

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.255.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.