Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jesienią rusza program tv "Sklepowe Rewolucje". Na czym będzie polegał?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-06-2017, 16:01
Jesienią rusza program tv
fot. materiały prasowe

Jesienią br. na kanale ZOOM TV rusza program Marka Borowińskiego, znanego lekarza sklepów – Shop Doctora. W „Sklepowych Rewolucjach” poznamy błędy, które właściciele sklepów popełniają najczęściej, dowiemy się jak ich unikać, co robić by zwiększyć sprzedaż i zysk. Shop Doctor, znany specjalista od Visual Merchandisingu, wyruszy w Polskę, by ratować właścicieli biznesów z problemami oraz pomóc im generować większe zyski. W ciągu 13 odcinków pomoże sklepom z każdego zakątka kraju.

Na podstawie listów od właścicieli sklepów Shop Doctor wybierze miejsca, do których przyjedzie  i dokona analizy obecnej sytuacji oraz zaproponuje rozwiązania, które usprawnią działanie sklepu, a finalnie zwiększą jego przychody. W programie przede wszystkim zobaczymy, z jakimi problemami każdego dnia muszą się mierzyć właściciele małych, często rodzinnych biznesów.  Dr Marek Borowiński przemierzy całą Polskę wzdłuż i wszerz badając i analizując ich sklepy, następnie wystawi właściwą receptę.

Jak będzie wyglądał program? Po przyjeździe na miejsce, Shop Doctor przyjrzy się każdemu ze sklepów oczami jego potencjalnych klientów. Dr Marek Borowiński to znany specjalista od Visual Merchandisingu, a zatem w momencie stawiania diagnozy oraz naprawiania błędów przede wszystkim zwróci uwagę na oddziaływanie koloru w sklepie lub zastosowanie oświetlenia systemów ekspozycyjnych.

W zależności od zastanej sytuacji zaleci zmianę oświetlenia, kolorystyki wnętrza lub wyglądu personelu sklepu. Wszystko po to, aby sklep przyciągał uwagę i zachęcał do zrobienia w nim zakupów. Jednak walory estetyczne sklepu oraz jego przejrzystość nie będą jedynymi zagadnieniami, na których skupi się prowadzący.

Jego uwadze nie umkną takie kwestie, jak czytelność podziału na  strefy, a także łatwość poruszania się po sklepie. Dokonując sklepowych rewolucji przeanalizuje też jakość komunikacji w sklepie w kontekście grupy docelowej, a także skuteczność komunikacji POS. Po analizie i wymianie sugestiisklepu, Shop Doctor rozpocznie naprawianie błędów.

Zwieńczeniem każdego odcinka będzie ponowne otwarcie sklepu – takiego, który cieszy oko oraz przynosi zyski. Sklepowe Rewolucje zadebiutują na antenie ZOOM TV już jesienią. Sklepy mogą zgłosić się do programu pod adresem: redakcja@sklepowerewolucje.shop.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 800) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.