Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Jeśli Biedronka wejdzie w e-handel, to raczej nie poprzez dostawę zakupów do domów

Prezes Frisco.pl Katarzyna Kazior uważa, że - w przypadku wejścia Biedronki w sektor e-commerce - internetowe sklepy tej sieci raczej zaoferują odbiór zakupów w sklepie niż dostawę pod drzwi - czytamy w serwisie money.pl.

Jeśli Biedronka wejdzie w e-handel, to raczej nie poprzez dostawę zakupów do domów

Katarzyna Kazior przyznaje, że zastanawia się, jak może wyglądać ewentualne wejście na rynek e-supermarketów Biedronki.

Szefowa Frisco przyznaje, że wejście takiego giganta może oznaczać ostrzejszą konkurencję. W jej opinii Biedronka może zdecydować się na wejście do e-handlu, ale nie poprzez dostarczanie produktów pod drzwi klienta, czyli na model click&collect (usługa z odbiorem w sklepie).

Więcej na money.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    Katarzyna Kazior RSS ALERT    /    Frisco.pl RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.