Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jesteśmy blisko klienta - wywiad z wiceprezesem Ruchu

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 16-03-2015, 20:16
Jesteśmy blisko klienta - wywiad z wiceprezesem Ruchu

Na temat trendów na rynku e-commerce, zmiany kiosków Ruchu w minicentra usług oraz obsługi logistycznej e-sklepów - wywiad z Dariuszem Stolarczykiem, wiceprezesem spółki Ruch.

Wydaje się, że wszystkie trendy, które zmieniają w szybkim tempie obraz polskiego handlu, służą Ruchowi?

Może się wydawać, że to przypadek, ale w rzeczywistości to wynik naszej ciężkiej pracy i strategii, którą przyjęliśmy, jeśli chodzi o rozwój Ruchu. Przez ostatnie 4 lata przeszliśmy transformację z przedsiębiorstwa państwowego w nowoczesną, dynamiczną firmę z 2,2 tys. własnych sklepów, 20 tys. punktów do których codziennie dostarczamy prasę, centrami logistycznymi w całej Polsce i nowoczesnym systemem informatycznym, który spina to wszystko. Co bardzo ważne - marka Ruch, która istnieje na rynku od 96 lat cały czas budzi zaufanie Polaków. Aktywnie walczymy o pozycję, zdając sobie doskonale sprawę, jakie trendy będą kluczowe dla rozwoju całego rynku i naszego biznesu. Dlatego widzimy potencjał dla Ruchu w nowej formule, w której filarami rozwoju będzie logistyka dla branży e-commerce, dystrybucja prasy, oraz rozwój oferty detalicznej w kioskach, a także dochodzenie do perfekcji w oferowaniu usług w kioskach Ruchu.

W jaki sposób chcecie Państwo rozwijać logistykę dla e-sklepów?

Naszym wyróżnikiem jest usługa magazynowa, którą oferujemy sektorowi e-commerce i która w połączeniu z „Paczką Ruchu" stanowi o komplementarności i unikatowości naszej oferty. Swojej dużej szansy upatrujemy w obsłudze międzynarodowych sklepów, proponujących towary polskim klientom. Głównie celujemy w sklepy odzieżowe. Dla nich świadczymy międzynarodowe usługi kurierskie, polegające na odbiorze paczek z kraju pochodzenia e-sklepu, magazynowanie w naszych magazynach w Polsce, obsługę zwrotów z weryfikacją jakościową, czy towar zgadza się z opisem i daniem sygnału do centrali, że można przelać klientowi pieniądze za zwrócony produkt. Prowadzimy także grupowanie zwrotów do wysyłki, ale także utylizację produktu, o ile zwrot towary byłby bardziej kosztowny, niż jego zniszczenie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 840) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH