Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kampania z Olbrychskim to krok Biedronki w kierunku segmentu premium?

  • Autor: press.pl
  • Data: 01-03-2013, 19:54

Rozgłos wokół kampanii Biedronki (Jeronimo Martins Polska) z aktorem Danielem Olbrychskim raczej pomoże marce - oceniają przedstawiciele branży - czytamy w press.pl.

Od 21 lutego br. prowadzona jest kampania sieci sklepów Biedronka, która ma poinformować, że dziewięć na dziesięć sprzedawanych tam produktów spożywczych to produkty polskie. Aktor Daniel Olbrychski wciela się w spotach w rolę ambasadora polskości. W spocie reklamowym mówi: "Przez te lata nauczyłem się doceniać małe i proste rzeczy, np. jedzenie". Wypowiedź kończy hasłem reklamowym kampanii: "My, Polacy, tak mamy. Doceniamy polskie produkty".

W Internecie trwa dyskusja na temat udziału aktora w reklamie. Pojawiły się komentarze chwalące ten pomysł, ale także wyśmiewające kreację. Sporo użytkowników sieci sugeruje, że udział Olbrychskiego w reklamie ani marce, ani jemu się nie opłaci. Przedstawiciele Jeronimo Martins Polska twierdzą, że informacje zwrotne, które na temat kampanii otrzymują, są na razie głównie pozytywne.

Marcin Kalkhoff, dyrektor strategii Lowe GGK, sam pomysł znalezienia aktora kojarzonego z polskością uważa za bardzo trafiony. Zauważa, że kłopot w odbiorze reklamy leży w postrzeganiu Biedronki, a nie Olbrychskiego. - Biedronka jest marką powszechną, nie z wysokiej półki. Olbrychski jest postrzegany jako aktor ekskluzywny, najwyższej polskiej jakości. Uważa, że Biedronka na tej współpracy zyska, Olbrychski zaś straci.

Lechosław Kwiatkowski, dyrektor kreatywny agencji Adsalt ocenia, że wykorzystanie gwiazdy takiego kalibru jest kolejnym krokiem w stronę przesunięcia marki w stronę premium. Być może okaże się to skuteczne - podaje press.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • morfeusz 04-03-2013, 14:27:
To jest premium ...kaszana....jak i cała ta kampania !
  • Bogdan z Łodzi 04-03-2013, 11:37:
Taaak.. A od kiedy Biedronka jest Polska ?? Bo my Polacy chyba nie patrzymy jakie sieci płacą żeczywiście podatki w Polsce, a takie jak Biedronka która tylko okrada tą nasza Polskę i jeszcze wykłamuję się na wszystkich reklamach.. My Polacy.. Śmiechu warte.
Ponadto jak paczę się na ceny produktów którę są o parę mililitrów lub gramów mniejszę niż w innych sieciach to zastanawiam się jak "My Polacy" potrafimy sie nabrać takiemu kłamczuchowi !
  • Olo 02-03-2013, 18:54:
Biedronka marką premium?! xD
Przecież w tym sklepie Polacy kupują, bo muszą! Nie stać ich na lepsze sklepy. Sklep premium z puszkowym piwem i tanimi podróbkami markowych produktów...

Zobacz wszystkie komentarze (5)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 661) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.