Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kampania z Olbrychskim to krok Biedronki w kierunku segmentu premium?

  • Autor: press.pl
  • Data: 01-03-2013, 19:54

Rozgłos wokół kampanii Biedronki (Jeronimo Martins Polska) z aktorem Danielem Olbrychskim raczej pomoże marce - oceniają przedstawiciele branży - czytamy w press.pl.

Od 21 lutego br. prowadzona jest kampania sieci sklepów Biedronka, która ma poinformować, że dziewięć na dziesięć sprzedawanych tam produktów spożywczych to produkty polskie. Aktor Daniel Olbrychski wciela się w spotach w rolę ambasadora polskości. W spocie reklamowym mówi: "Przez te lata nauczyłem się doceniać małe i proste rzeczy, np. jedzenie". Wypowiedź kończy hasłem reklamowym kampanii: "My, Polacy, tak mamy. Doceniamy polskie produkty".

W Internecie trwa dyskusja na temat udziału aktora w reklamie. Pojawiły się komentarze chwalące ten pomysł, ale także wyśmiewające kreację. Sporo użytkowników sieci sugeruje, że udział Olbrychskiego w reklamie ani marce, ani jemu się nie opłaci. Przedstawiciele Jeronimo Martins Polska twierdzą, że informacje zwrotne, które na temat kampanii otrzymują, są na razie głównie pozytywne.

Marcin Kalkhoff, dyrektor strategii Lowe GGK, sam pomysł znalezienia aktora kojarzonego z polskością uważa za bardzo trafiony. Zauważa, że kłopot w odbiorze reklamy leży w postrzeganiu Biedronki, a nie Olbrychskiego. - Biedronka jest marką powszechną, nie z wysokiej półki. Olbrychski jest postrzegany jako aktor ekskluzywny, najwyższej polskiej jakości. Uważa, że Biedronka na tej współpracy zyska, Olbrychski zaś straci.

Lechosław Kwiatkowski, dyrektor kreatywny agencji Adsalt ocenia, że wykorzystanie gwiazdy takiego kalibru jest kolejnym krokiem w stronę przesunięcia marki w stronę premium. Być może okaże się to skuteczne - podaje press.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • morfeusz 04-03-2013, 14:27:
To jest premium ...kaszana....jak i cała ta kampania !
  • Bogdan z Łodzi 04-03-2013, 11:37:
Taaak.. A od kiedy Biedronka jest Polska ?? Bo my Polacy chyba nie patrzymy jakie sieci płacą żeczywiście podatki w Polsce, a takie jak Biedronka która tylko okrada tą nasza Polskę i jeszcze wykłamuję się na wszystkich reklamach.. My Polacy.. Śmiechu warte.
Ponadto jak paczę się na ceny produktów którę są o parę mililitrów lub gramów mniejszę niż w innych sieciach to zastanawiam się jak "My Polacy" potrafimy sie nabrać takiemu kłamczuchowi !
  • Olo 02-03-2013, 18:54:
Biedronka marką premium?! xD
Przecież w tym sklepie Polacy kupują, bo muszą! Nie stać ich na lepsze sklepy. Sklep premium z puszkowym piwem i tanimi podróbkami markowych produktów...

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH