Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Kanał Kuchni Lidla na YouTube ma 100 tys. subskrypcji

Lidl Polska zgromadził 100 tysięcy subskrybentów na swoim kanale „KuchniaLidla.pl”. W październiku 2016 roku marka postawiła na nowych prowadzących oraz zmieniła dotychczasowy format video.

Kanał Kuchni Lidla na YouTube ma 100 tys. subskrypcji
fot. materiały prasowe Lidla

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 19-06-2017, 10:58

Lidl od wielu lat rozwija swoją działalność w mediach społecznościowych. Liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska na Facebooku przekroczyła w zeszłym roku 1 mln. Marka obecna jest także na Instagramie, gdzie jej profil obserwuje ponad 60 tys. użytkowników.

YouTube to kolejna platforma, na której firma wyznacza trendy i buduje dialog z klientami. Aktualnie kanał marki subskrybuje już blisko 140 tys. użytkowników. 

W październiku 2016 Lidl wystartował z nową kampanią, zmieniając tym samym strategię oraz sposób komunikacji na swoim kanale YouTube. Do ambasadorów Lidla, Karola Okrasy oraz Pawła Małeckiego, dołączyli nowi prowadzący: twórca YouTube DG – Darek Gutkowski, finalistka programu MasterChef – Kinga Paruzel oaz blogerka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha. Od tej pory na kanale pojawiło się kilkadziesiąt filmów z kulinarnymi przepisami, poradami i wyzwaniami. 

Do wspólnego przygotowywania przepisów Lidl zaprasza także gości specjalnych. Do tej pory w Kuchni Lidla gotowali m.in. Agnieszka Grzelak, Aleksandra Żuraw, Martin Stankiewicz czy Adam „Poszukiwacz” Wiejak. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Lidl Polska RSS ALERT    /    YouTube RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    kuchnialidla.pl RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.