www.nagel-group - partner portalu
Strona główna » Handel »  Wiadomości

Autor: marketing-news.pl

Data: 28-04-2011, 12:18

Karty podarunkowe coraz częstszym prezentem dla najbliższych

Już ponad 50 proc. badanych osób ocenia, że karty podarunkowe mogą być odpowiednim prezentem dla bliskich osób - pisze marketing-news.pl.

Portal przypomina, że pomysł na karty podarunkowe powstał już stosunkowo dawno - początkowo funkcjonowały jako dobrze wszystkim znane bony towarowe, będące substytutem pieniądza. Obecnie ich najnowocześniejsza wersja przyjęła postać plastikowych kart. W przeciwieństwie do tradycyjnych bonów, karty mogą być wielokrotnie używane, co również uwidacznia się w ich wyglądzie.

Jedyny wybór, jakiego należy dokonać przy zakupie karty, to sieć handlowa, w której będzie realizowana karta. Liczba sklepów, w których można ją nabyć, wciąż wzrasta. Wśród pionierów tego rozwiązania w Polsce wymienia się Reserved, Dukę, Empik, Pizzę Hut i Starbucks czy sieć aptek Dbam o Zdrowie.

Marketing-news.pl ocenia, że sieci handlowe, które mają karty podarunkowe w swojej ofercie, odnotowują wzrost sprzedaży i liczby nowych klientów. Karty podarunkowe są dla nich sposobem na urozmaicenie oferty i przyciągnięcie nowych klientów.

Komentarze
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być
pierwszy. Wypowiedz się!
WALUTY
  • EUR 4,15 zł -0.14%
  • CHF 3,41 zł -0.15%
  • USD 3,07 zł 0.16%
  • GBP 5,25 zł 0.10%
WIĘCEJ » GIEŁDA WIĘCEJ » SPÓŁKI
  • ALM 22.36 zł -1.71%
  • BMI 0.01 zł 0.00%
  • DEL 5.82 zł 3.56%
  • EKO 5.02 zł -9.71%
  • EMP 60.00 zł 1.69%
  • EUR 41.57 zł -1.02%
  • HGN 2.26 zł 0.44%
WIĘCEJ » MIĘSO WIĘCEJ » ZBOŻA WIĘCEJ » RAPORTY MRiRW