Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Katarzyna Kazior, Żabka: Cyfryzacja w handlu to nie daleka przyszłość, a właściwie jutro

- Cyfryzacja w handlu to nie daleka przyszłość, a właściwie jutro. Wykorzystanie nowoczesnych technologii to jedyna droga, która pozwala firmom z różnych sektorów gospodarki utrzymać pozycję na rynku. Sieci handlowe, które nie podążają za oczekiwaniami klientów i nie odpowiadają na nowoczesne trendy rynkowe będą w naturalny sposób traciły na znaczeniu - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Katarzyna Kazior, dyrektor transformacji cyfrowej w Żabka Polska.

Katarzyna Kazior, Żabka: Cyfryzacja w handlu to nie daleka przyszłość, a właściwie jutro
Katarzyna Kazior, dyrektor transformacji cyfrowej w Żabka Polska
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 07-03-2019, 11:27

- Od kilku lat bardzo dynamicznie rozwija się rynek e-commerce, ale obserwujemy także zacieranie się różnic pomiędzy online i offline. Rynek zmierza w kierunku stworzenia spójnego doświadczenia zakupowego, w którym te dwa kanały będą się przenikały. Dotyczy to nie tylko segmentów rynku, już wcześniej mocno zmienionych przez e-commerce, jak odzież czy elektronika, ale także segmentu spożywczego. Dzisiejszy klient, którego my nazywamy klientem 5.0., jest stale „podłączony” do sieci - planuje dokonać zakupów online lub jest do nich zachęcany poprzez platformy mobilne, a będąc w sklepie weryfikuje produkty przez telefon. Po zakupach często pozostaje w kontakcie z siecią handlową i społecznością, która ocenia i poleca produkty. Jest on niezwykle świadomy, i co się z tym wiąże, również wymagający. Dla takiego klienta już nie ma rozgraniczenia pomiędzy światem online i offline. Usługi, do których jest przyzwyczajony, robiąc zakupy w Internecie, np. wysoce spersonalizowana oferta, są dla niego tak naturalne, że oczekuje ich także w codziennym życiu, również podczas zakupów w sklepie stacjonarnym. Taki klient poszukuje rozwiązań, które pomogą mu zrealizować swoją potrzebę „tu i teraz”, jak najszybciej i jak najbliżej. Jak wynika z naszych badań, 69 proc. dorosłych Polaków przyznaje, że to właśnie wygoda podczas dokonywania zakupów jest dla nich bardzo ważna, a 65 proc. pytanych szuka rozwiązań, które ułatwiają im życie. Ten typ klienta będzie jeszcze mocniej ewoluował w kierunku digital - wyjaśnia dyrektor Żabki.

- Obecnie koncentrujemy się przede wszystkim na budowaniu jeszcze bardziej nowoczesnych i przyjaznych dla naszych klientów oraz franczyzobiorców sklepów stacjonarnych. Stały rozwój sieci naszych punktów sprzedaży i odpowiadanie na potrzeby dzisiejszego klienta w zakresie bliskości sklepu, wygody i oferty, wskazują na dalsze zapotrzebowania na tradycyjne placówki w formacie convenience. Bardzo szybko rosnąca liczba przesyłek, które są realizowane w ramach naszej sieci pokazuje, że Żabki mogą spełniać rolę centrum realizacji usług dodatkowych, powiązanych z sektorem online. To klucz do wykorzystania dodatkowych możliwości sprzedażowych - mówi Katarzyna Kazior.

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka Polska RSS ALERT    /    cyfryzacja RSS ALERT    /    cyfryzacja handlu RSS ALERT    /    Katarzyna Kazior RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.162.151.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.