Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kaufland chce odebrać klientów sieciom dyskontowym

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-03-2012, 21:23
Kaufland chce odebrać klientów sieciom dyskontowym
fot. daas.pl

Sieć Kaufland, postanowiła aktywniej powalczyć z dyskontami i pozostałymi konkurentami o klienta. Od kilku tygodni niemiecki operator prowadzi kampanię, w której podkreśla dyskontowe ceny i szeroki asortyment. Zapewniając, że unikalna oferta jego sklepów jest bardziej atrakcyjna niż dyskontów i hipermarketów.

- Poprzez kampanię chcemy przedstawić klientom koncepcję sklepów Kaufland zakładającą połączenie najważniejszych zalet sklepów dyskontowych i hipermarketów: tak jak dyskonty, oferujemy po najniższych cenach ponad 2000 podstawowych artykułów spożywczych, ale dodatkowo nawet kilkanaście tysięcy innych artykułów, po atrakcyjnych cenach - tłumaczu Jarosław Kaduczak, rzecznik prasowy firmy Kaufland Polska Markety.

I dodaje: - Kampania pokazuje także unikalny system gwarancji i serwisów obowiązujących w naszych sklepach, zapewniających szybkie i wygodne zakupy. Można też u nas płacić kartą, co nie zawsze jest możliwe w dyskontach, opłacić rachunki i doładować telefony komórkowe na kartę.

Jak zapewnia przedstawiciel sieci Kaufland, 2000 produktów w dyskontowych cenach to nie tylko towary marki własnej , ale także towary markowe. - Przy wyborze tych produktów kierowaliśmy się najistotniejszymi z punktu widzenia klienta kryteriami, to jest jakością i ceną. Zdarza się, że odpowiednikami produktów marek własnych dostępnych w dyskontach są w naszych sklepach produkty znanych marek handlowych.

Jednocześnie Jarosław Kaduczak zaznacza, że Kaufland chce rozwijać marki własne. Planujemy intensywny rozwój marki własnej K Classic. Naszym założeniem jest oferowanie pod tą marką asortymentu podstawowych produktów, takich, jakie znajdziemy w sklepach dyskontowych.

Jednocześnie niemiecki operator stawia na asortyment produktów świeżych, które mają pomóc w konkurowaniu z największymi sieciami dyskontowymi takim jak Biedronka. - W ubiegłym roku zakończyliśmy proces przebudowy asortymentu i zwiększenia oferty produktów świeżych o jeszcze większy wybór mięs i wędlin, serów i produktów garmażeryjnych, oferowanych na stoiskach z obsługą. W naszych sklepach znajdują się też piekarnie, dzięki czemu przez cały dzień możemy oferować bogaty wybór świeżego pieczywa - wyjaśnia rzecznik firmy Kaufland Polska.

I dodaje: - W tej chwili nasz asortyment jest już w pełni zbudowany, a teraz będziemy jedynie wprowadzać niewielkie zmiany i dalej go doskonalić. Największe zmiany mamy już za sobą.

Sieć Kaufland ma obecnie w Polsce 154 supermarkety.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH