REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kaufland i P&G we wspólnej kampanii

  • Autor: pr
  • Data: 25-08-2015, 18:44

Sieć Kaufland, firma P&G i Polski Czerwony Krzyż rozpoczynają ogólnopolską akcję „Z serca dla dzieci”, której celem jest pomoc dzieciom z najuboższych rodzin w Polsce.

REKLAMA

Kupując wybrane produkty marek P&G, takich jak Pampers, Lenor, Ariel czy Gillette w każdym sklepie sieci Kaufland, można pomóc podopiecznym PCK w całym kraju. Akcja potrwa do 30 września.

 Według danych GUS, ponad 2,5 mln osób w Polsce żyje na skraju ubóstwa, z czego blisko 1 mln stanowią dzieci i młodzież. Wiele z tych rodzin żyje w skrajnie trudnych warunkach. Nie są w stanie zaspokoić swoich podstawowych potrzeb – brakuje im żywności, ubrań, a także środków higieny
i czystości. W przypadku tych rodzin nawet najmniejsza, z pozoru symboliczna pomoc może mieć ogromny wpływ na poprawę warunków ich życia – zaznacza Leszek Mizieliński, wiceprezes Polskiego Czerwonego Krzyża.

Żeby zmienić tę sytuację i wspomóc najuboższych, PCK, P&G oraz sieć sklepów Kaufland rozpoczynają akcję „Z serca dla dzieci”. Zaangażowała się w nią także, znana ze swoich działań społecznych, aktorka Katarzyna Cichopek, mama dwójki dzieci.

W akcję może włączyć się każdy, kto do 30 września odwiedzi dowolny sklep Kaufland i dokona zakupu produktów wybranych marek P&G, takich jak: podpaski Always, pieluszki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów Head&Shoulders i Pantene, produkty do pielęgnacji tkanin i domu Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Fairy, oraz produkty dla mężczyzn Gillette i Old Spice. Jeden procent ze sprzedaży wszystkich wymienionych produktów przekazany zostanie na rzecz podopiecznych PCK.

Kluczowym partnerem programu jest sieć Kaufland. - Dobierając asortyment zwracamy szczególną uwagę, aby produkty dostępne w naszych sklepach nie tylko spełniały wymagania dotyczące jakości, lecz także o to, aby ich zakup przyczyniał się do pomocy innym. Mamy nadzieję, że i tym razem nasi klienci włączą się do wspólnego działania. Mechanizm jest bardzo prosty: kupując produkty objęte akcją wspólnie pomagamy potrzebującym dzieciom – wyjaśnia Krzysztof Szponder, wiceprezes zarządu sieci Kaufland.

W akcję zaangażowane są okręgowe i rejonowe oddziały PCK. Wolontariusze i pracownicy oddziałów zidentyfikowali najbardziej potrzebujące rodziny, określając ich największe potrzeby. Polski Czerwony Krzyż zadba także o to, by produkty i zebrane podczas akcji fundusze zostały przeznaczone na zakup tego, co najpotrzebniejsze do zdrowego i radosnego rozwoju maluchów - będą to m.in. kocyki, pościel czy piżamki.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • hupsiks 25-08-2015, 22:38:
Miły gest, pewnie próbują poprawic dobre imie, bo na forum gowork.pl/opinie_czytaj,171677 nie maja dobrych wpisów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH