Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kaufland: klienci sieci zaoszczędzili już 12 mln złotych dzięki Payback

Około 4,7 miliona użytych kart, ponad miliard wykorzystanych punktów i oszczędności dla klientów rzędu 12 milionów złotych. Minął rok od rozpoczęcia współpracy sieci Kaufland i programu PAYBACK. Jak pokazują dane, klienci chętnie korzystają z tego rozwiązania - podał Kaufland.


Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 15-05-2019, 16:16

Obejmująca w Polsce 212 marketów sieć Kaufland i multiparnerski program PAYBACK rozpoczęli współpracę z końcem kwietnia 2018 roku. Sieć zaangażowała się w program, uzasadniając to chęcią zapewnienia klientom dodatkowych benefitów, które obok ceny oraz jakości oferowanych produktów i usług mają duży wpływ na decyzje zakupowe Polaków. 

- Zainteresowanie naszych klientów programem PAYBACK jest bardzo duże. W ciągu roku od jego wprowadzenia w naszych marketach aż 4,7 mln klientów posłużyło się kartą PAYBACK, z czego aż 3,5 mln odebrało swoją kartę właśnie w sklepach Kaufland. Dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów i prosty w wykorzystaniu program lojalnościowy okazał się być doskonałym uzupełnieniem naszej oferty – mówi Norbert Czyżewski, dyrektor Pionu CRM sieci Kaufland Polska.

Olbrzymią popularnością cieszy się możliwość „wymiany“ punktów na złotówki (100 punktów = 1 PLN) przy płatności za codzienne zakupy w Kauflandzie, dzięki czemu klienci mogą obniżyć ich koszt. Jak wynika z danych sieci, posiadacze kart PAYBACK w ciągu roku funkcjonowania programu, wykorzystali ponad 1,2 miliarda punktów, co przełożyło się na realne oszczędności rzędu 12 milionów złotych. Klienci Kauflandu, korzystający z kart PAYBACK, mogą też wymieniać zebrane punkty na atrakcyjne nagrody rzeczowe na portalu PAYBACK, płacić nimi za zakupy u innych partnerów Programu, a także brać udział w specjalnych akcjach i konkursach. Tak jak w przypadku „Punktowego milionera“, gdzie wydając sto zgromadzonych punktów, można było wygrać ich aż milion.

- Korzystanie z programu PAYBACK to także realna oszczędność finansowa dla naszych klientów. Klienci, korzystając z zebranych punktów PAYBACK, zyskują możliwość  zrobienia codziennych zakupów, płacąc za nie mniej – dodaje Norbert Czyżewski.

To, że klienci lubią mieć więcej nie tylko w portfelu, ale i w koszyku, potwierdzają dane zgromadzone przez Kaufland. Średnia wartość koszyka użytkownika programu jest aż o 25% większa niż koszyka klienta nieposiadającego karty PAYBACK.

Urodzinowe atrakcje Kaufland i PAYBACK

W ramach obchodów pierwszej rocznicy współpracy Kaufland i PAYBACK, sieć marketów przygotowała całą masę atrakcji, m.in. urodzinową loterię, w której czterech szczęśliwców wygra milion punktów PAYBACK oraz konkurs z siedemdziesięcioma nagrodami rzeczowymi, takimi jak wysokiej klasy ekspresy do kawy, telefony, czy vouchery na wakacyjną podróż. Świętowanie urodzin potrwa od  9 maja do 5 czerwca 2019 r., a wszystkie szczegóły oraz regulaminy akcji są dostępne na stronie www.kaufland.pl/URODZINY.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 212 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    Kaufland RSS ALERT    /    Payback RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.252.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.