Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kaufland – na zakupy z własnymi opakowaniami

Od 2 listopada we wszystkich marketach sieci Kaufland w Polsce świeże produkty na wagę ze stoisk z obsługą można kupić do opakowań własnych. Usługą objęto sery, wędliny i produkty garmażeryjne – z wyłączeniem mięsa i drobiu. Inicjatywa jest częścią strategii CSR sieci Kaufland, która zakłada ograniczanie zużycia plastiku.

Kaufland – na zakupy z własnymi opakowaniami
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 05-11-2019, 16:23

Możliwość pakowania produktów do opakowań klienta była testowana od początku października w wybranych marketach sieci. Od 2 listopada z możliwości pakowania żywności do przyniesionych przez siebie opakowań wielokrotnego użytku mogą skorzystać klienci wszystkich marketów Kaufland w Polsce.

By skorzystać z usługi, wystarczy zabrać ze sobą do marketu własne opakowanie – szklany lub plastikowy pojemnik, słoik lub woreczek wielorazowego użytku, posiadające atest dopuszczający je do kontaktu z żywnością, czyste, szczelne i nieuszkodzone, a następnie podać je pracownikowi stoiska z wędlinami, serami czy garmażerką. Przed ważeniem produktów osoba obsługująca stoisko taruje wagę, czyli zeruje na niej masę danego opakowania, a po zważeniu produktów nakleja na pojemnik klienta etykietę cenową, która stanowi podstawę do dokonania płatności – zarówno w kasach tradycyjnych, jak i samoobsługowych.

Wprowadzenie usługi jest częścią strategii CSR sieci Kaufland i kampanii „Zróbmy to razem.”, obejmującej szereg działań na rzecz ochrony środowiska, w tym redukcję zużycia plastiku. Sieć zakłada, że do 2025 roku ograniczy zużycie tworzywa sztucznego w swoich marketach o co najmniej 20 proc., a 100 proc. opakowań jej marek własnych będzie można poddać recyklingowi.

Troska o środowisko jest jednym z fundamentów, na których opiera się nasza strategia CSR. Możliwość pakowania wybranych produktów do własnych opakowań wielokrotnego użytku była kolejnym, naturalnym krokiem zmierzającym do ograniczenia zużycia plastiku w naszych marketach. Cieszymy się, że wraz z naszymi klientami i pracownikami możemy wspólnie działać dla dobra naszej planety, w imię kampanii „Zróbmy to razem.” – mówi Agnieszka Kotlińska, ekspert ds. CSR w Kaufland Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT    /    ekologia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.203.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.