Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kaufland podsumowuje I pół. 2018 r.: Wdrażamy w sklepach nowe rozwiązania

Pierwsze półrocze 2018 roku było dla sieci Kaufland przede wszystkim czasem dalszego rozwoju i procesu modernizacji marketów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska.

Kaufland podsumowuje I pół. 2018 r.: Wdrażamy w sklepach nowe rozwiązania
Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska. Fot. materiały prasowe

- Kaufland pojawił się niedawno w Głogowie i Jarosławiu, a w drugim półroczu planujemy otwarcie kolejnych marketów. W tej chwili sieć Kaufland posiada w Polsce 208 sklepów. Równolegle firma intensywnie modernizuje dotychczasowe sklepy, odświeżając ich wygląd oraz wdrażając nowoczesne i przyjazne dla środowiska rozwiązania. Ten projekt będzie konsekwentnie realizowany także w drugim półroczu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska.

- Uważnie obserwujemy rynek i zauważamy rosnące oczekiwania klientów, którzy coraz częściej oczekują nie tylko najlepszej ceny, ale również najwyższej jakości i uwzględnienia ich indywidualnych potrzeb. Dlatego pod koniec kwietnia Kaufland dołączył do programu PAYBACK - dodaje.

- Nasi klienci mogą zbierać punkty PAYBACK i wymieniać je na nagrody lub wykorzystywać do realizacji zakupów, zarówno w sklepach Kaufland, jak i u innych partnerów Programu. Dzięki współpracy z PAYBACK Kaufland staje się jedyną siecią handlową w Polsce, która może zaoferować swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy. Kaufland współtworzy w ten sposób największą w Polsce platformę lojalnościową, która gromadzi obecnie blisko 8 milionów aktywnych użytkowników - opowiada Krzysztof Szponder.

Podkreśla, że Kaufland pracuje nad rozwojem swojej oferty. - W maju na półkach sklepów sieci w całej Polsce pojawiło się ponad 100 produktów nowej marki własnej Bevola. Obejmuje ona artykuły drogeryjne dla całej rodziny, w jej portfolio klienci znajdą różnego rodzaju kosmetyki dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt - mówi.

- Dodatkowo, podążając za trendami rynku oraz uwzględniając wymagania klientów, Kaufland rozwija projekt „Wędzarnia jak dawniej”. Sieć poszerzyła swój asortyment o wyroby mięsne, które od teraz będą mogły być wędzone bezpośrednio w markecie. Nowe komory wędzarnicze zostały już wdrożone w pierwszych sklepach sieci. Projekt docelowo zakłada uruchomienie nowoczesnych komór wędzarniczych w około 30 lokalizacjach w całej Polsce. W najbliższym czasie szykują się wdrożenia w kolejnych sklepach - podsumowuje Krzysztof Szponder.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Krzysztof Szponder RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.