Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kaufland: Rynek produktów wegańskich nadal będzie się rozwijał

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-09-2018, 09:52
Kaufland: Rynek produktów wegańskich nadal będzie się rozwijał
Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska. Fot. materiały prasowe

Coraz więcej osób przechodzi w Polsce na dietę wegetariańską. Rosnące zainteresowanie produktami wegańskimi dostrzegamy także w sieci handlowej Kaufland - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szponder, członek zarządu i szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.

Polscy konsumenci coraz częściej poszukują produktów, które nie zawierają żadnych surowców pochodzenia zwierzęcego, a przy tym stanowią smaczny i wartościowy posiłek. Trend wegański jest niszowy, ale coraz więcej o nim słychać. W kolejnych lokalach gastronomicznych powstają wegańskie posiłki, w mediach społecznościowych coraz więcej się o tym pisze. Czy trend na żywność wegańską jest też obecny w sieciach handlowych?

- Coraz więcej osób przechodzi na dietę wegetariańską czy wegańską, część robi to z powodu swoich przekonań, które nie pozwalają im na spożywanie produktów zwierzęcych. Niektórzy przechodzą na dietę z uwagi na stan zdrowia – alergie czy nietolerancje pokarmowe. Wiele osób lepiej się czuje w momencie, gdy rezygnuje z produktów pochodzenia zwierzęcego w swojej diecie. Rosnące zainteresowanie produktami wegańskimi dostrzegamy także w sieci handlowej Kaufland - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szponder, członek zarządu i szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.

- W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, dwa lata temu sieć Kaufland wprowadziła markę własną K-take it veggie. Dzięki produktom tej marki dieta wegetariańska czy wegańska może być smaczna, a przede wszystkim zróżnicowana - dodaje.

Tłumaczy, że w ramach marki K-take it veggie sieć oferuje różne produkty wegańskie: tofu (wędzone i naturalne), roślinne napoje (sojowe, ryżowe, owsiane czy migdałowe), a także pasty kanapkowe (np. pasta z ananasem i curry), pasztety i hummus. - By ułatwić znalezienie produktów wegańskich na sklepowych półkach, każdy oznaczony jest specjalnym znaczkiem. Ponadto artykuły promowane są w naszych gazetkach oraz w kanałach social media - mówi.

- Przewidujemy, że rynek produktów wegańskich nadal będzie się rozwijał, a w związku z tym planujemy dalszy rozwój naszej marki K-take it veggie, w tym także poszerzanie oferty o kolejne produkty wegańskie - podsumowuje Krzysztof Szponder.

Sieć Kaufland działa w Niemczech, Czechach, na Słowacji, w Polsce, Chorwacji, Rumunii oraz Bułgarii. Kaufland należy do grupy Schwarz Beteiligungs, która jest również właścicielem sieci Lidl. Pierwszy sklep w Polsce otwarto w 2001 roku. Sieć posiada w naszym kraju blisko 210 sklepów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 782) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.