Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kaufland: Rynek produktów wegańskich nadal będzie się rozwijał

Coraz więcej osób przechodzi w Polsce na dietę wegetariańską. Rosnące zainteresowanie produktami wegańskimi dostrzegamy także w sieci handlowej Kaufland - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szponder, członek zarządu i szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.

Kaufland: Rynek produktów wegańskich nadal będzie się rozwijał
Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska. Fot. materiały prasowe

Polscy konsumenci coraz częściej poszukują produktów, które nie zawierają żadnych surowców pochodzenia zwierzęcego, a przy tym stanowią smaczny i wartościowy posiłek. Trend wegański jest niszowy, ale coraz więcej o nim słychać. W kolejnych lokalach gastronomicznych powstają wegańskie posiłki, w mediach społecznościowych coraz więcej się o tym pisze. Czy trend na żywność wegańską jest też obecny w sieciach handlowych?

- Coraz więcej osób przechodzi na dietę wegetariańską czy wegańską, część robi to z powodu swoich przekonań, które nie pozwalają im na spożywanie produktów zwierzęcych. Niektórzy przechodzą na dietę z uwagi na stan zdrowia – alergie czy nietolerancje pokarmowe. Wiele osób lepiej się czuje w momencie, gdy rezygnuje z produktów pochodzenia zwierzęcego w swojej diecie. Rosnące zainteresowanie produktami wegańskimi dostrzegamy także w sieci handlowej Kaufland - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szponder, członek zarządu i szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.

- W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, dwa lata temu sieć Kaufland wprowadziła markę własną K-take it veggie. Dzięki produktom tej marki dieta wegetariańska czy wegańska może być smaczna, a przede wszystkim zróżnicowana - dodaje.

Tłumaczy, że w ramach marki K-take it veggie sieć oferuje różne produkty wegańskie: tofu (wędzone i naturalne), roślinne napoje (sojowe, ryżowe, owsiane czy migdałowe), a także pasty kanapkowe (np. pasta z ananasem i curry), pasztety i hummus. - By ułatwić znalezienie produktów wegańskich na sklepowych półkach, każdy oznaczony jest specjalnym znaczkiem. Ponadto artykuły promowane są w naszych gazetkach oraz w kanałach social media - mówi.

- Przewidujemy, że rynek produktów wegańskich nadal będzie się rozwijał, a w związku z tym planujemy dalszy rozwój naszej marki K-take it veggie, w tym także poszerzanie oferty o kolejne produkty wegańskie - podsumowuje Krzysztof Szponder.

Sieć Kaufland działa w Niemczech, Czechach, na Słowacji, w Polsce, Chorwacji, Rumunii oraz Bułgarii. Kaufland należy do grupy Schwarz Beteiligungs, która jest również właścicielem sieci Lidl. Pierwszy sklep w Polsce otwarto w 2001 roku. Sieć posiada w naszym kraju blisko 210 sklepów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Krzysztof Szponder RSS ALERT    /    żywność wegańska RSS ALERT    /    produkty wegańskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.41.66
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.