Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kaufland testuje możliwość zakupów na wagę do opakowań własnych klientów

Sieć Kaufland testuje możliwość pakowania produktów ze stoisk z obsługą do opakowań własnych klientów. Od początku października z usługi można skorzystać w 11 marketach w Polsce. Inicjatywa jest elementem szerszej kampanii sieci ograniczającej zużycie plastiku.

Kaufland testuje możliwość zakupów na wagę do opakowań własnych klientów
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 03-10-2019, 14:30

Od początku października w wybranych marketach sieci Kaufland klienci mogą pakować żywność do przyniesionych przez siebie opakowań wielokrotnego użytku - szklanego lub plastikowego pojemnika, słoika lub woreczka wielorazowego użytku. Usługa obejmuje produkty ze stoisk z obsługą, czyli sery, wędliny i produkty garmażeryjne – z wyłączeniem mięsa i drobiu. 

By móc skorzystać z tej możliwości, o zamiarze dokonania zakupu do opakowania własnego należy poinformować pracownika Punktu Informacyjnego marketu. Jeśli opakowanie posiada atest dopuszczający je do kontaktu z żywnością, jest czyste, szczelne i nieuszkodzone, pracownik Kaufland oznacza je specjalną naklejką. Ta stanowi informację dla obsługującego stoisko, że sery, wędliny czy produkty garmażeryjne mogą trafić do pojemnika. Przed ważeniem produktów pracownik stoiska taruje wagę, czyli zeruje na niej masę danego opakowania, a następnie po zważeniu pojemnika z produktami nakleja na pojemnik klienta etykietę cenową. Ta stanowi podstawę do dokonania płatności – zarówno w kasach tradycyjnych, jak i samoobsługowych. 

Nowa usługa przechodzi teraz fazę miesięcznych testów w 11 wybranych marketach sieci Kaufland w Polsce. Akcja jest jednym z elementów strategii CSR sieci i przyświecającego jej hasła „Działanie robi różnicę”. Ta obejmuje szereg działań na rzecz ochrony środowiska, w tym redukcję zużycia plastiku. Sieć planuje m.in. że do 2025 roku przynajmniej o 20% zredukuje zużycie tworzywa sztucznego w swoich sklepach, a 100% opakowań marek własnych będzie można poddać recyklingowi. 

Markety sieci Kaufland objęte testową usługą: 

  • ·       Brzeg - ul. Łokietka 24A
  • ·       Giżycko - ul. Kazimierza Wielkiego 2
  • ·       Gostynin - ul. Wojska Polskiego 15
  • ·       Kraków – ul. Norymberska 1
  • ·       Legionowo - ul. Zegrzyńska 115
  • ·       Mysłowice - ul. Fryderyka Chopina  1
  • ·       Sosnowiec -  ul. 11 Listopada 124
  • ·       Wrocław – ul. Legnicka 62 A
  • ·       Wrocław - ul. Bardzka 1 a
  • ·       Wrocław -ul. Sieradzka 7
  • ·       Zabrze - Al. Korfantego 5

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.191.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.