Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kaufland w I półroczu: Nowe sklepy, rozwój marek własnych, współpraca ze startupami

Rok 2019 jest dla sieci Kaufland okresem dalszego rozwoju, jak również stabilizacji pozycji na rynku. Z początkiem tego roku otworzyliśmy nowe sklepy we Wrocławiu, Lublinie, Nowym Sączu i Gliwicach. Obecnie mamy w Polsce 212 sklepów i w najbliższym czasie planujemy kolejne inwestycje. W drugiej połowie roku przewidujemy modernizacje wybranych marketów, polegające nie tylko na odświeżaniu ich wyglądu, ale także wdrażaniu nowoczesnych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Kaufland Polska.

Kaufland w I półroczu: Nowe sklepy, rozwój marek własnych, współpraca ze startupami
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 11-07-2019, 10:07

- Wśród nowych udogodnień jakie zostały wprowadzone w ostatnim czasie wyróżnić można kolejną stację ładowania pojazdów elektrycznych GreenWay, która została otwarta w Nowej Soli. Do tej pory sieć Kaufland dysponowała jedną taką stacją zlokalizowaną w Suwałkach. W wyniku rozszerzenia współpracy, w 2019 r. przy marketach Kaufland powstanie jeszcze pięć stacji GreenWay - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Kaufland Polska.

- Kolejnym udogodnieniem jest wprowadzona w 30 naszych marketach usługa kurierska DHL Parcel. Przesyłki można odbierać i nadawać w Punktach Informacyjnych w godzinach pracy marketów. Usługę wprowadziliśmy ze względu na chęć zapewnienia naszym klientom satysfakcjonujących zakupów, przy okazji których będą także mogli nadać lub odebrać przesyłkę. Jak wskazują dane to udogodnienie cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Od momentu uruchomienia usługi na początku kwietnia 2019 r. do końca czerwca skorzystano z niej około 3000 razy - dodaje.

W kwietniu 2019 r. minął rok odkąd sieć przyłączyła się do Programu PAYBACK. - Jak pokazują dane, klienci chętnie korzystają z tego rozwiązania. Po roku współpracy zanotowano około 4,7 miliona użytych kart, z czego aż 3,5 mln odebrało swoją kartę właśnie w sklepach Kaufland. Klienci wykorzystali w tym czasie ponad miliard punktów oraz oszczędzili tym samym równowartość 12 milionów złotych - podaje Biuro Prasowe.

- Od początku roku klienci sieci mogą korzystać m.in. z oferty odzieży sportowej Newletics, odzieży damskiej - Oyanda oraz męskiej – Townland. W sklepach Kaufland od tego roku dostępne są także artykuły dekoracyjne do domu marki Liv&Bo, naczynia kuchenne Spice&Soul oraz narzędzia ogrodowe  Countryside. W planach Kauflandu na drugą połowę 2019 roku jest wprowadzenie nowych marek własnych, nie tylko spożywczych, i rozszerzanie oferty marek już obecnych na półkach sklepów - informuje sieć handlowa.

- Kaufland wspiera także rozwój polskich producentów i dostawców z sektora FMCG w ramach realizowanego od marca br. projektu „Startup by Kaufland”. Współpraca ze startupami i wprowadzenie do oferty sieci nowego asortymentu zapewni klientom jeszcze większy wybór i możliwość odkrywania nowych produktów, w tym także produktów regionalnych - dodaje sieć.

W ramach strategii CSR oraz przyświecającej jej idei „Działanie robi różnicę” sieć promuje zdrowe odżywianie, wspiera polskich producentów oraz szerzy proekologiczne rozwiązania. - W 2018 roku sieć podjęła strategię w zakresie redukcji wykorzystania plastiku. Zgodnie ze strategią do 2025 roku w naszych sklepach zużycie tworzywa sztucznego zostanie zredukowane przynajmniej o 20 proc., a 100 proc. opakowań marek własnych będzie można poddać recyklingowi. Jednym z realizowanych przez Kaufland projektów w zakresie redukcji plastiku jest wprowadzenie w Polsce skrzynek wielorazowego użytku - podaje Biuro Prasowe.

W tym roku Kaufland przygotowuje się również do publikacji pierwszego raportu dotyczącego podejmowanej działalności społecznej zgodnego ze standardami wyznaczonymi przez Global Reporting Initiative.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Paul 2019-08-31 12:54:49
    Sieć jest otwarta na nowości - widac jak sie rozrasta na momencie. I to juz nie chodzi tylko o aso ale tez jak sie spojrzy to chociazby na plany i działania w dodatwych mozliwosciach. Maja przeciez dostepne łądowarki greenway na stacjach - mega patent na pokazanie klientom tak jetesmy dla Was i chcemy wam ułatwic życie. Auto sie ładuje, a klient wtym czasie robi zakupy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.214.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.