Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kaufland wprowadza nową markę własną K – Stąd Takie Dobre

Nowe produkty marki K – Stąd Takie Dobre to tradycyjny polski smak w nowoczesnym wydaniu. Kaufland wprowadził do oferty blisko 50 artykułów, które są dostępne w sklepach sieci w całej Polsce od 17 października.

Kaufland wprowadza nową markę własną K – Stąd Takie Dobre
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 18-10-2019, 11:04

Niemal trzech na czterech Polaków interesuje się krajem pochodzenia żywności, którą kupuje, prawie tyle samo (73 proc.) deklaruje, że jest w stanie zapłacić więcej za produkt rolno-spożywczy wiedząc, że pochodzi on z Polski. Co więcej, nasza rodzima kuchnia cały czas pozostaje najpopularniejsza wśród Polaków. Trendy są jasne – tradycyjne, polskie smaki cały czas pozostają pierwszym wyborem polskich konsumentów. 

Kaufland wyszedł im naprzeciw i stworzył nową markę własną, która oferuje produkty charakterystyczne dla polskiej kuchni wyłącznie od sprawdzonych, krajowych producentów. Wśród nich można znaleźć między innymi różnego rodzaju pierogi, wędliny, kiełbasy, twarogi, białe i żółte sery, makarony do zupy, ciasta i dania gotowe. Łącznie blisko 50 produktów. Planowane jest systematyczne rozszerzanie oferty. Do końca listopada na półkach sklepów Kaufland będzie dostępnych ponad 80 artykułów od 26 producentów. Pod koniec przyszłego roku marka K – Stąd Takie Dobre ma obejmować już 150-200 produktów. 

– Dążymy do tego, aby poprzez produkty marki własnej Kaufland zapewnić klientom jak największy wybór różnorodnych artkułów. Nowa marka K – Stąd Takie Dobre to naturalna odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy coraz częściej szukają produktów od polskich producentów
i chcą cieszyć się ich wysoką jakością w przystępnej cenie – mówi Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland. 

Od 17 października klienci mogą kupić m.in. kiełbasę krakowską suchą, kiełbasę głogowską, kluski śląskie, twaróg krajanka, makaron dwujajeczny do zupy, jabłka prażone czy makowiec. 

Już w momencie debiutu oferty K-Stąd Takie Dobre pięć produktów ma oznaczenie „Produkt polski”, promowane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Ten znak umożliwia zainteresowanym klientom wyszukiwanie produktów wytworzonych w Polsce i składających się w większości z polskich składników zgodnie z polskimi przepisami. Są to jabłka prażone, dwie mieszanki warzyw oraz dwa rodzaje makaronu. Sieć zapowiada, że asortyment z oznakowaniem „Produkt polski” wkrótce się powiększy. 

– Poprzez stworzenie i planowany dynamiczny rozwój asortymentu nowej marki będziemy mieć okazję do dalszego, harmonijnego rozwoju współpracy z polskimi producentami. Zarówno ci więksi, jak i mniejsze przedsiębiorstwa dostarczają nam produkty najwyższej jakości – przekonuje Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.