Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kaufland wybrał dom mediowy

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 08-12-2017, 14:32

Dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową sieci hipermarketów Kaufland. Tym samym marketer kończy współpracę z obsługującymi go poprzednio agencjami Maxus i Blue 449 - podają Wirtualnemedia.pl.

Od stycznia 2018 roku Zenith będzie odpowiadać za kompleksowe planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz internetowych. Dotychczas budżet ten był podzielony między dwie agencje: obsługą mediów tradycyjnych zajmował się Maxus (GroupM/WPP), a internetu - Blue 449 (dawny Starlink/Publicis Media).

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH