Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Kaufland wycofuje produkt ze sprzedaży

W trosce o zdrowie konsumentów Kaufland w ramach działań zapobiegawczych wycofuje ze sprzedaży skrzynkę na listy.

Kaufland wycofuje produkt ze sprzedaży
Fot. shutterstock

W trosce o zdrowie konsumentów Kaufland w ramach działań zapobiegawczych wycofuje ze sprzedaży następujący produkt:

Skrzynka na listy z zamykaną skrzynką i gazetnikiem, ze stali szlachetnej matowej, szczotkowanej.  

EAN (GTIN) 4337185140730

Skrzynka ma bardzo ostre krawędzie, które mogą prowadzić do skaleczeń. Klienci mogą zwrócić produkt w każdym z marketów Kaufland, otrzymując zwrot pieniędzy za zakup, oczywiście bez konieczności okazywania paragonu - informuje Kaufland.

Do dyspozycji klientów w razie pytań pozostaje bezpłatna infolinia: 800 300 062.

Kaufland to sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    skrzynki na listy RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Nie naidzę kupować w Kauflandz 2018-03-16 23:34:06
    Ten labiryt sklep zribił sobie reklamę. Dobrze, że omijam go z wielkim łukuem. A czy takie szkrzynki, w ogóle istniały, to inna sprawa.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.204.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.