Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kaufland: Wykorzystujemy różnorodne narzędzia komunikacji z klientami

W sieci Kaufland wykorzystujemy różnorodne narzędzia komunikacji z klientami, dopasowując je do ich potrzeb. Dużą uwagę zwracamy przy tym na atrakcyjność tych narzędzi oraz właściwy dobór wiadomości. Dążymy do tego, aby klienci mieli łatwy dostęp do najważniejszych dla siebie treści, które prezentowane są w sposób jasny i przejrzysty - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Łukasz Pawlicki z biura prasowego Kaufland Polska.

Kaufland: Wykorzystujemy różnorodne narzędzia komunikacji z klientami
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 17-10-2019, 14:18

- W sklepach Kaufland klienci czerpią wiedzę o aktualnej ofercie z gazetki reklamowej. Naszą gazetkę wydajemy raz w tygodniu. Zawiera ona aktualną ofertę sieci oraz szczegółowe informacje o zbliżających się promocjach. Zainteresowaniem cieszy się także elektroniczna wersja gazetki dostępna na naszej stronie internetowej www.kaufland.pl - mówi Łukasz Pawlicki z Kauflandu.

- Innym rozwiązaniem, które stosujemy od tego roku, są nowoczesne wyświetlacze Digital Signage. W tej chwili ekrany są już dostępne w ponad 40 sklepach sieci Kaufland, w tym we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie czy też w Piasecznie pod Warszawą. Nowoczesne ekrany Digital Signage stanowią uzupełnienie wykorzystywanych do tej pory nośników, jak np. plakaty czy radiowęzeł w marketach - dodaje.

Tłumaczy, że ekrany umożliwiają przede wszystkim spersonalizowanie reklamy i informacji oraz dopasowanie ich do potrzeb sieci, danego regionu, czy nawet pojedynczego marketu. Nowe ekrany umożliwiają więc skuteczne personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów.

- Aktualna oferta, jak również wiele informacji o naszej sieci oraz bieżącej działalności dostępnych jest na naszej stronie internetowej, którą wzbogacamy o nowe treści. Wielu naszych klientów korzysta także z dedykowanej, bezpłatnej aplikacji dostępnej na urządzenia mobilne, dzięki której zyskują dostęp do wielu funkcjonalności, takich jak lista zakupów, prezentacja ofert specjalnych czy możliwość przeglądania elektronicznego wydania gazetki dla klientów - informuje Łukasz Pawlicki.

- Nasza sieć jest także obecna w mediach społecznościowych. Można nas znaleźć m.in. na Facebooku czy Instagramie. Zachęcamy także do oglądania materiałów wideo zamieszczanych na naszym kanale YouTube. Cenimy także rolę mediów w rozpowszechnianiu ważnych dla opinii publicznej informacji - mówi przedstawiciel Kauflandu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    komunikacja z klientami RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.