Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kaufland zwrócił pieniądze klientom, którym naliczono dodatkowe opłaty

Kaufland wyjaśnił sprawę dodatkowych opłat, jakie 16 listopada zostały naliczone niektórym klientom tej sieci. Z oświadczenia sieci wynika, że powodem zaistniałej sytuacji było "nieprawidłowe zachowania jednego z komponentów IT".

Kaufland zwrócił pieniądze klientom, którym naliczono dodatkowe opłaty

W wyniku nieprawidłowego zachowania jednego z komponentów IT, 16 listopada br. nastąpiło niewłaściwe rozliczenie części transakcji przeprowadzonych przez klientów w sieci Kaufland" - napisano w komunikacie. (czytaj więcej)

Kaufland wyjaśnia w oświadczeniu, że systemy bezpieczeństwa eService natychmiast wykryły zdarzenie, "niezwłocznie, jeszcze tego samego dnia, przesłaliśmy do banków informacje o unieważnieniu tych transakcji. Skutkiem był natychmiastowy zwrot środków na konta klientów".

Sieć zapewnia, że dane klientów oraz ich kart są "całkowicie bezpieczne, a transakcje zostały już skorygowane. Klienci nie muszą podejmować żadnych dodatkowych działań. Przepraszamy za ewentualne trudności i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby tego typu zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości" - napisano w komunikacie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.