Kefirek wprowadza na rynek nowy format sklepów
Małopolska sieć sklepów Kefirek, wprowadziła na rynek nowy format sklepów pod nazwą Kefirek Punkt. Pierwsze placówki w nowym koncepcie już działają na rynku.
- Koncept Kefirek Punkt powstał z myślą o klientach, którzy potrzebują kupić tylko kilka drobiazgów i nie chcą spędzić w sklepie czy na zakupach, łącznie z dojściem do domu - więcej niż kilka minut - wyjaśnia Sławomir Rupikowski, wiceprezes Kefirek S.A.
Kefirek Punkt to sklep położony bardzo blisko klienta, z wyborem podstawowych produktów, w tym z ofertą nabiału nie ustępującą "dużym"
Kefirkom. Asortyment będzie się pokrywał z tym z Kefirka "klasycznego", chociaż z konieczności będzie mniejszy. Kefirek Punkt będzie miał również
swoje gazetki, i wsparcie promocyjne, z jakiego korzystają także duże sklepy.
- Chcemy, żeby Kefirek Punkt wyznaczał wysoki standard jakości. Dlatego w pierwszej kolejności do sieci przyjmujemy sklepy z tradycjami, prowadzone przez doświadczonych przedsiębiorców. Zresztą to właśnie oni są autorami tego projektu. Właściciele małych sklepów wielokrotnie pytali nas o franczyzę. Teraz nie musimy im odmawiać. Dzięki większej skali będziemy mogli oferować tańsze towary dla klientów i stale podnosić jakość oferty oraz poziom obsługi - dodaje Sławomir Rupikowski.
Sieć Kefirek obecnie ok. 80 sklepów działających w Krakowie i całej Małopolsce.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!