Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KEM: Reklama sieci Kaufland promowała negatywne stereotypy

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 05-04-2013, 09:53

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że radiowy spot sieci Kaufland, w którym ojciec i syn opowiadają o mamie sprzątającej w domu, promował negatywne stereotypy i niskie wzorce dyskryminujące kobiety - podał portal wirtualnemedia.pl.

Jak podaje serwis, w spocie Kauflandu, którego dotyczyły dwie skargi otrzymane przez Komisję Etyki Reklamy, chłopiec pyta ojca: „Dlaczego to mama odwala w domu całą brudną robotę?", na co ten odpowiada: „Ona sama tak chce, aby mieć czyste sumienie". „Reklama przedstawia kobietę w złym świetle, utrwalając stereotyp kobiety sprzątającej i pracującej w domu" - ocenił jeden ze skarżących.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • blumers 05-04-2013, 16:12:
OMFG zenada akurat uczepili sie tej reklamy, gdzie byla owa komisja gdy w telewizji reklamowano proszki do prania, plyny do naczyn, czy mleczka do czyszczenia. Tam wystepowaly same kobiety, ktore czyscily, praly i sprzataly. Ludzie gdzie poczucie humoru!!!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH