Kent Petersen: 95 proc. produktów w sklepach Netto pochodzi z Polski
Duńska Sieć Netto, obecna na polskim rynku od 20 lat, mocno stawia na produkty pochodzące od polskich dostawców. – Jesteśmy zdecydowani, aby rozwijać współpracę z polskimi firmami na jeszcze szerszą skalę – mówi Kent Petersen.

Jak się kształtuje udział marek własnych i marek innych producentów w asortymencie Netto w 2016 roku?
– Utrzymujemy naszą dotychczasową strategię, polegającą na tym, że udział brandów w sprzedaży jest większy niż u pozostałych dyskonterów. Marki własne to oczywiście nasze strategiczne produkty i nadal zamierzamy rozwijać ich portfolio – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.
Na pytanie, jaki jest udział polskich firm w produktach Netto typu private label, Kent Petersen odpowiada, że 95 proc. asortymentu sieci Netto to produkty wytworzone w Polsce, przez polskich producentów.
– Ta zasada dotyczy również marek własnych. Jesteśmy zdecydowani, aby rozwijać współpracę z polskimi firmami na jeszcze szerszą skalę – mówi Kent Petersen.
Podkreśla, że warunki są trzy: gwarancja najlepszej jakości, możliwie najniższej ceny, szeroki asortyment produktów z danej kategorii.
– Oficjalnie mogę wszystkich producentów polskiej żywności, którzy są skłonni spełnić nasze warunki, zaprosić do współpracy – mówi Kent Petersen.
Netto to sieć sklepów dyskontowych obecna na polskim rynku od 20 lat. Firma posiada w Polsce ponad 350 sklepów. Poza Polską sieć obecna jest także w rodzimej Danii, Niemczech, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.